![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tänkte boka en dag tidigare i veckan men fick inte helt klart av hustrun så det blev att vänta lite.
Tittade på nytt i dag och konstaterade att priset hade gått upp en tusenlapp på några dagar. Det blev alltså till att boka innan det går upp mera i pris. Sitter alltså med biljett till Aten 5-23 juni, kostade 7 000 kr för hela familjen, två vuxna, ett barn 2-11 år och ett spädbarn så billigt var det väl inte. Min nya arbetsgivare verkar ha den goda vanan att ge 5 000 kr extra i semesterlön till de som jobbar hela sommaren (mellan midsommar o nångång i augusti) så jag har tänkt satsa på det i år. Resan i övrigt är i vanlig ordning inte riktigt utstakad ännu men det tyder på att vi kanske åker till Milos och Sifnos. skulle verkligen vara intressant att åka till Milos, vi var där 1997 så det har väl hänt en del. Vi får väl se vad som händer... Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis! Så kul att ni kommer i väg på en ö-luff trots strul med jobbet. Men planerna verkar ha ändrats lite dock - vad hände med Amorgos och Koufonissi
![]() Tyvärr verkar det inte som om våra vägar kommer att korsas i sommar eftersom vi kommer att hålla oss kring Samos med omnejd. Hälsa familjen! /Ofelia |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Varför träffades inte du och jag för 20 år sedan, då hade vi inte behövt övertyga vår partner om att Grekland är ett självklart val? ![]() (Hoppas att frugan tar detta med glimten i ögat ![]() /Ofelia Senast redigerad av ofelia den 2010-01-10 klockan 00:37. Anledning: byte av ord från övertala till övertyga |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Janérik!