Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Skiathos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-01-18, 14:01
Dippeduttan Dippeduttan är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2008
Standard Angående Lenio

Har några funderingar och är lite nyfiken på rummen på Lenio.

Det står att hotellet har sex antal rum, jag får det bara till fem. Två tvårumslägenheter, ett dubbelrum i etage, ett dubbelrum med stor balkong och ett dubbelrum med markbalkong. Ingen viktig fråga men undrar om någon som varit där vet? Kul med ett så litet hotell.

Jag vet att rummen är väldigt enkla men är de ändå fräscha?
Finns handduk att tillgå?

Är det långgrunt precis utanför eller hur långt får man gå för att komma i ca midjehöjd?

Förstår att det är ett poppis hotell
Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 14:39
sjöborrens avatar
sjöborren sjöborren är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2007
Standard Sv: Angående Lenio

Hej! Har inte bott på Lenio men på Megali Ammos house som ligger nere vid stranden.
Långgrunt? Jag skulle vilja säga normal-långgrunt. Svårt att i meter avgöra ... men det blir inte tvärdjupt. Jag kan gå ut ända tills vattnet når axlarna. (Hoppas du förstår vad jag menar).

Lilla sjöborren.
Svara med citat
Gammal 2010-01-22, 12:03
skrutt skrutt är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2007
Standard Sv: Angående Lenio

Hej..har bokat Lenio den 31 maj...jag har bott där mååånga ggr men faktiskt aldrig tänkt på om de e fem el sex rum.De e som sagt ett enkelt Hotel med en vidunderlig utsikt över havet (tycker jag)...det ligger ju precis vid havet så d e ju ingen väg att gå om man väljer att bada där...och det gör jag ofta...det finns många bättre stränder men för mej "duger" den här bra!!Visst finns det handukar att tillgå...och lakan byts givetvis oxå.Ett annat plus tycker jag e Tavernan i anslutning till Lenio...billigt och JÄTTE god mat..Jag längtar redan dit...
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:29.