|
|||
|
|||
Angående Lenio
Har några funderingar och är lite nyfiken på rummen på Lenio.
Det står att hotellet har sex antal rum, jag får det bara till fem. Två tvårumslägenheter, ett dubbelrum i etage, ett dubbelrum med stor balkong och ett dubbelrum med markbalkong. Ingen viktig fråga men undrar om någon som varit där vet? Kul med ett så litet hotell. Jag vet att rummen är väldigt enkla men är de ändå fräscha? Finns handduk att tillgå? Är det långgrunt precis utanför eller hur långt får man gå för att komma i ca midjehöjd? Förstår att det är ett poppis hotell |
|
||||
|
||||
Sv: Angående Lenio
Hej! Har inte bott på Lenio men på Megali Ammos house som ligger nere vid stranden.
Långgrunt? Jag skulle vilja säga normal-långgrunt. Svårt att i meter avgöra ... men det blir inte tvärdjupt. Jag kan gå ut ända tills vattnet når axlarna. (Hoppas du förstår vad jag menar). Lilla sjöborren. |
|
|||
|
|||
Sv: Angående Lenio
Hej..har bokat Lenio den 31 maj...jag har bott där mååånga ggr men faktiskt aldrig tänkt på om de e fem el sex rum.De e som sagt ett enkelt Hotel med en vidunderlig utsikt över havet (tycker jag)...det ligger ju precis vid havet så d e ju ingen väg att gå om man väljer att bada där...och det gör jag ofta...det finns många bättre stränder men för mej "duger" den här bra!!Visst finns det handukar att tillgå...och lakan byts givetvis oxå.Ett annat plus tycker jag e Tavernan i anslutning till Lenio...billigt och JÄTTE god mat..Jag längtar redan dit...
|
|
|