![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ett litet krux är att tonåringarnas och pappans önskemål om lugn krockar ![]() ![]() AM är jättefint- men anpassat en hel del för turisterna, vilka charterresemål och andra populära turistmål är inte det? Nej- jag är inte ute efter att kapa tråden. ![]() ![]() Helén- som aldrig bott i AM, bara åkt dit över dagen på en av mina två resor till Agii Apostoli |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej
Jag som är Platanias fan rekomenderar det alternativet. Välj ett hotell på strandsidan så har föräldrarna lite mer lungt och ett stenkast ovanför så finns "stan" med allt vad ungdomarna vill ha. Ta en tur upp i Gamla Platanias så får ni massor av fina restauranger, underbar utsikt och lite byaliv. Bussen passerar jämt och ständigt från flera hållplatser efter huvudgatan,och går åt alla håll. Ha det så gott på er resa ![]() myssa..... |
|
|||
|
|||
![]()
Hej alla! Tack för all hjälp! Efter alla era synpunkter, tips etc så beslutade vi oss för att vi nog ändå ville ha något mindre så istället för Kreta blir det Naxos. Bokat idag. Som jag skrev inledningsvis så var vi på Skiathos förra sommaren och var jätte nöjda, nu hoppas vi på att Naxos blir lika underbart! Än en gång tack för alla hjälp! Vilket toppen forum detta är!!!!!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Naxos är ett mycket bra alternativ till Kreta speciellt med de krav ni har och den största ön i cykladerna. Liten skulle jag inte kalla den. Här slipper ni trista inkastare och även om det är mycket turister slipper ni de värsta baksidorna av massturismen som finns på Kretas större charterorter.
Eva |
![]() |
|
|