![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag är på Kreta nu och hoppas på att träffa Nilam (äntligen) och så vill jag gå Imbrosravinen innan jag åker hem i slutet av maj.
Gunilla |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Sjöborren, jag har inte hört talas om Donkey Island, men kan vara samma. Ön var då "fridlyst" man fick inte då ta med sig något från ön
![]() Men stället ser ut som riktig "Juicy Fruit" reklam. Liggande träd och kritvit sand med massor av småsnäckor. Då fanns det också bara en taverna där och vattnet var som sagt underbart. Härligt Malin att få vara där under påsken, någon gång ska det bli för mig med. Ät och drick för oss alla... Ååååååååååååååå vad man kan längta, vad är det som gör att man har sån kärlek till ön?? ![]() ![]() Myssa.... |
|
||||
|
||||
![]()
Det låter som om det skulle kunna vara samma ö - ska forska lite -
21 år sedan ... brottet är väl preskiberat? ![]() Återkommer om jag hittar svaret. Hälsn. lilla sjöborren. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ibland vill man inte veta ... men nu vet vet jag. Chrissi Island är samma ö som Chrissi Island.
![]() Kretas maldiverna ... hade aldrig hört det tidigare, men nu vet jag. |
|
||||
|
||||
![]() ![]() så ska det vara! |
|
||||
|
||||
![]()
Vi närde ett tag tanken på en tur från Chora Sfakion till Gavdos i samband med vårens förestående resa till Kreta.
Nu fick vi emellertid veta att det kostar 25€ pp tur och retur med färjan. Vi tycker att det är väl hög kostnad och avstår den turen. Arne och Birgitta Med 65 dagar kvar till avresan |
![]() |
|
|