|
|||
|
|||
karpantos med Airtours ??
Någon som har rest med dem ?? Vi är 3 mammaor 35-45 år som ska resa utan barnen och har hittat vad det ser ut som bra resor med airtours ( de verkar vara lite billigare..)
Vi ska åka någon ggr i början av september( efter den 5...) Andra erfarenheter som kan vara bra för oss ? |
|
||||
|
||||
Sv: karpantos med Airtours ??
Inte än... Hittills har vi bara åka ner med Apollo, men i år blir det Airtours för oss också, av flera anledningar: 1) De hade ett hotell mitt inne i Pigadia, 2) De hade treveckorsresor och 3) De var billigare än vad Apollos flygstol + eget boende skulle kosta. Vi åker den 17 juni och ska bo på Manos Plaza.
Har ni några speciella frågor? Annars finns det massor av information att hitta om ni letar runt i det här forumet och bland resebreven. Karin som längtar... |
|
||||
|
||||
Har rest med Airtours till Kefalonia för några år sen - det var inga problem!
När vi reste till Karpathos med Apollo förra året var det Airtoursresenärer med på samma plan. Så det är nog ingen större skillnad. Katitzi |
|
|||
|
|||
Hej!
Vi har rest mycket med Airtours både till Grekland och övriga Europa. Absolut inget att klaga på. I år blir det Thassos med Airtours. /Mimmi |
|
||||
|
||||
Hej, åkte med Airtours till Karpathos ospecat 2007. Det fungerade utmärkt och vi bodde fint enligt våra värderingar (2+, på strandläge). Rekommenderar ön och Airtours.
En sak störde oss dock med själva flygresan, mellanlandning på Samos på nervägen och Thessaloniki på hemvägen. Det var som sagt några år sedan, så jag vet inte om samma gäller 2010. Lycka till! /Göran |
|
|||
|
|||
vi har bokat nu...9-16 september med Air Tours , ska bo på Mediterranean.
Någon som har erfarenhet av det ? är det bra ( OK ) väder is eptember ?? Vi vill ju sola o bada.... |
|
|||
|
|||
Åkte 2009 med Air Tours till Karpathos ingen mellanlandning utan rakt ner och det är lika bra som Apollo men billigare. Så Ni har gjort ett bra val. Mediterranean ligger för min smak för långt bort från Karpathos stad.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Det kommer ni att fa gora, med stor sannolikhet varje dag. Jag har varit pa Karpathos tva ganger vid den tiden, haft regn nagon dag vid bada resorna men i ovrigt jattefint. Airtours ar lika bra som Apollo ar min erfarenhet. De delar flyg och den ena har nog inte battre hotell an den andra, det ar ratt lika. |
|
||||
|
||||
Citat:
PANAKAKIS |
|
|||
|
|||