![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Du har fortsatt muligheten til å finne riktig by...
![]() Jeg ser at gåten er satt til LØST, men det er den altså ikke... |
|
|||
|
|||
![]()
Det var bedre...
Kom igjen, denne klarer dere. Det er altså "sju byer"... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ponta Delgada? /Katitzi
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Selv om Ponta Delgada ikke er riktig by, så er vi her på riktig øy. Øya er altså Sao Miguel. Det vi skal fram til er (eller er ved/i...) øyas (antagelig) turistreisemål nr.1.
|
|
||||
|
||||
![]()
Okey, här kommer en vild chansning eftersom jag inte har varit på Azorerna! Povoacâo?
Är inte det rätt får någon med bättre kunskap om öarna försöka! Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Godt forsøk, her ligger jo Furnas, som mange besøker. Men det er et ennå mer spesielt og viktigere landskap jeg tenker på... Og da må du i den andre retningen...
|
|
||||
|
||||
![]()
Här kommer jag spurtande på upploppet och gissar att det måste vara Sete Cidades, byn med samma namn som kratern den ligger vid
![]() Jag kan inte portugisiska men tycker det låter som om det skulle kunna betyda sju städer. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Sete Cidades er riktig svar! Grattis! ![]() ![]() ![]() Grattis til Netwolf som kom fram til Azorene! ![]() ![]() ![]() Grattis til Katitzi for landet (og øya). ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Där hade jag tur! Det är det enda namnet på Sao Miguel jag kan. Den kratern med sjöarna har jag tittat på många gånger - på bilder alltså - nån gång måste jag dit! Har du några foton därifrån som du kan lägga in?
|
|
|||
|
|||
![]()
Her har du alle mine bilder fra øya: http://www.islandwalking.com/zen/Por.../Sao%20Miguel/
(for slideshow, se nederst på siden) |
|
||||
|
||||
![]()
Jättefina bilder från en vacker ö. Tack!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för fina bilder
![]() Lissi |
![]() |
|
|