![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Väldigt tacksam för lite hjälp...!
Vart ska vi åka sommaren -10? Vi är ett par på 30 och 35 år. Vill bo i, eller gångavståndsnära, en mysig by/stad med flera restauranger och barer mm. Vill ha närhet till fina stränder (behöver inte vara sand). Har tidigare varit på Korfu, Skiathos, Karpathos samt Samos. Av dessa älskar jag Skiathos och Karpathos mest. Funderar nu på ev Parga, Zakynthos eller Lassi på Kefalonia... Är öppen för alla förslag! ![]() Tack å tack! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
KALYMNOS! ![]() ![]() ![]() /Eva |
|
||||
|
||||
![]()
[quote=Tilda;198693
Vart ska vi åka sommaren -10? Vi är ett par på 30 och 35 år. Vill bo i, eller gångavståndsnära, en mysig by/stad med flera restauranger och barer mm. Vill ha närhet till fina stränder (behöver inte vara sand). Har tidigare varit på Korfu, Skiathos, Karpathos samt Samos. Av dessa älskar jag Skiathos och Karpathos mest. Funderar nu på ev Parga, Zakynthos eller Lassi på Kefalonia...[/quote] Jag skulle absolut valt Parga! Underbar stad med en massa gränder med mysiga tavernor och barer. Perfekt för par! Mycket att se och göra runt om Parga med. Kefalonia är också en jätte fin ö, men Lassi tycker jag är lite mer för barnfamiljer. Zakynthos - nej tack! /Katta |
|
|||
|
|||
![]()
Vill ni ha något RIKTIGT genuint, åk till Tinos.
![]() Vill ni ha en annan mer exploaterad men ändå jättemysig ö är Naxos fint, med närhet från Chora till massor av fina stränder. Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det finns många fantastiska öar ni kan besöka. Mina förslag är något av följande Amorgos, Folegandros, Fourni eller Sifnos.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Naxos där finns allt du önskar.
|
|
|||
|
|||