![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hva vil dere si er den beste måten å reise Pireus-Amorgos på fredag morgen21.mai?
![]() Hvis jeg forstår disse rutetabellene kan man ta en hurtigbåt som går via Santorini,eller evt ta båt til Naxos og bytte båt der. Hva er beste opplevelsen og hva er billigst? Noen som vet? ![]() Er helt fersk på dette så er veldig usikker! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Svårt val. Åker du hurtigbåten behöver du inte byta båt, å andra sidan är biljetten ganska dyr skulle jag tro, och du sitter inomhus hela resan. Ett alternativ är att åka kvällsbåten (17.30) från Pireus till Amorgos (Egiali), ett annat alternativ är att åka till Naxos (07.25), du är då framme på Naxos klockan 12.40 och då hinner du med Skopelitis som brukar gå till Amorgos klockan 15.00. Jag kan inte svära på att Skopelitis går just den dagen, men den brukar gå ofta.
|
|
||||
|
||||
![]()
Takk
![]() Hadde egentlig tenkt å begynne med Santorini-Amorgos-Koufonissi-Antiparos,men tror vi tar Santorini en annen gang,for har veldig lyst til å ha litt tid til å vandre litt på bl.a Amorgos. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Dette har jeg allerede lest opp til flere ganger.Så da kan du jo forstå hvorfor jeg har lyst til å vandre på Amorgos
![]() ![]() ![]() .........veldig inspirerende lesning ![]() |
![]() |
|
|