![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Tänkte bara höra hur långt det är från bargatan (där alla skandinavier hänger) till Hotel Constantin som finns med i Vings sortiment? Hur lång tid tar det att gå hem? Tänkte så det inte är för långt när man ska hemmåt i natten efter fest. Är det några ungdomar som väljer att bo på det hotellet? Tack för svar |
|
||||
|
||||
![]()
Är närmare pensionsåldern än studenten, men kan rekomendera hotell Alexis som ligger i början på bargatan. Ett mycket trevligt lägenhetshotell. Inga problem att traska hem ... krypavstånd.
Hälsningar lilla sjöborren. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Constantin är inget ungdomsfestarhotell om det är det du menar. Tvärtom. Det är ett tämligen lugnt hotell där medelåldern nog är lite högre än på många andra ställen...
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack för svaren. Vi åker två personer i 2v för att både festa och koppla av. Så något rent festhotell där det inte går och sova om nätterna är inte heller intressant. Har ni något annat tips på hotell runt samma prisklass som är bra, en del yngre men inte världens röj hela nätterna? kan det bli sura miner om man har förfest, lite nivå på det hela i början av kvällen på constatin? Tack för tips
|
|
|||
|
|||
![]()
Något annat tips har jag inte, men Constantin är ett trevligt hotell. Och det ligger bra. Och ni kan säkert ha lite förfest bara nivån inte är för hög. Och skulle den vara det så riskerar ni att få en åthutning på ren svenska av en av killarna som jobbar där. Han har bott i Stockholm i många år... Däremot betvivlar jag starkt att efterfester på natten är speciellt populära. Något att tänka på!
Två tips. Butiken, jag har för mig den heter Lindos, som ligger på andra sidan gatan från receptionen sett är bra och billig. Poolen som ligger på baksidan delas med hotellet vid sidan av, så ni kan utnyttja den också. |
![]() |
|
|