![]() |
|
||||
|
||||
![]()
När vi var på Kalymnos för några år sedan, bodde på på Nefeli och njöt av brödernas goda drinkar. Då fick vi använda poolen på ett hotell som låg lite nedanför, mot havet. Är det någon som vet vad det hotellet heter, och om det är ett okey ställe?
|
|
||||
|
||||
![]()
Katini heter det om jag inte minns alldeles galet
![]() Har inte hört några klagomål. Riitta,som skall bo "hemma" på Nefeli om 75 dagar ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Riitta. Visste att jag kunde lita på dig. Vi är där nångång i början av juli. Ska bli så skönt, så skönt.
Senast redigerad av Bluesea den 2010-03-15 klockan 12:43. |
|
||||
|
||||
![]()
Så bra
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hotellet heter Katina, vi har bott där. Det är väldigt trivsamt och vackert där med fina balkonger, en del med havsutsikt. Damen som sköter hotellet heter Eleni, är mycket trevlig och ger bra service. Bra val att välja detta hotell. Telefonnumret dit är 0030 22430 47423.
Systrarna Siw o Lena |
|
||||
|
||||
![]()
Tusen tack. Då ska vi boka tidigt så vi får havsutsikt.
|
|
||||
|
||||
![]()
Som redan nämnts heter hotellet Katina. Då vi var på Kalymnos bodde vi uppe vid vägen och använde hela tiden poolen vid Katina. De bilder som bland annat Ving använder i sin marknadsföring är tagna då vi badar i poolen, det är bland annat jag med dotter som badar på bilderna. Vid kontakt med Ving fick vi sedan dessa bilder i hög upplösning så att vi har dem här hemma
![]() Mvh Janérik |
![]() |
|
|