Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Samos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-03-03, 14:59
lexias avatar
lexia lexia är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2005
Standard Votsalakia

Äntligen bokat och klart i juni bär det av,den här gången blev det Samos , Votsalakia
närmare bestämt .Läg. Pelagos nån som bott där? , tips mottages gärna förra året var jag i Kefalonia men blev nyfiken på Samos iår Är det nån som har bilder därifrån så skulle jag bli jätteglad är så nyfiken.
Svara med citat
Gammal 2010-03-05, 08:59
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004
Standard Sv: Votsalakia

Citat:
Ursprungligen postat av lexia Visa inlägg
Är det nån som har bilder därifrån så skulle jag bli jätteglad är så nyfiken.

Stranden i Votsalakia.
Svara med citat
Gammal 2010-03-05, 10:43
lexias avatar

Tack så mycket ser jättefint ut längtar ssssååå mycket
Svara med citat
Gammal 2010-03-05, 10:58
Ainas avatar
Aina Aina är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2007

Hej!
Vår första Greklandsresa med barnen gick till Votsolakia. Läs gärna resebrev från sommaren...2007 borde det väl ha varit. Vi bodde på Pelagos, ett enkelt men väldigt trevligt lägenhetshotell. Sedan dess har vi bott bättre standardmässigt, men aldrig lika mysigt och hemtrevligt.

Hoppas ni får det bra!

Hälsn, Aina
Svara med citat
Gammal 2010-03-05, 12:12
lexias avatar

Hej
Nu har jag läst ditt resebrev och man längtar ju inte mindre då ser helt underbart ut så himla nyfiken . Tack så mycket hälsn, Lena
Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 16:11
Soleil Soleil är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2005

Byn är mysig, ingen erfarenhet av Pelagos. Vi bodde i Alexandra. Votsalakia är ett bra val i Samos.
Svara med citat
Gammal 2010-03-06, 16:55
lexias avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Soleil Visa inlägg
Byn är mysig, ingen erfarenhet av Pelagos. Vi bodde i Alexandra. Votsalakia är ett bra val i Samos.
Låter toppen , är det nån mer som har bilder därifrån tittar jag mer än gärna så man har nåt att sukta efter /Lena
Svara med citat
Gammal 2010-03-20, 09:11
Ainas avatar
Aina Aina är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2007

Citat:
Ursprungligen postat av lexia Visa inlägg
Låter toppen , är det nån mer som har bilder därifrån tittar jag mer än gärna så man har nåt att sukta efter /Lena
Hej Lexia!
Tror inte vi har så många fler bilder från Votsolakia (mer än familjebilder och de är ju inte så roliga för andra att titta på ) än dem som finns i resebrevet.

Tänkte bara säga att ha inte för höga förväntningar på Votsolakia. Vi tyckte att Votsolakia var en lugn och avspänd plats med flera bra restauranger.

Som by betraktad vet jag inte om den är speciellt mysig. Den är ganska "avlång", finns inget direkt torg. Men för oss har Votsolakia en plats i hjärtat - första Greklandssemestern med familjen. Minns fortfarande att många rådde oss att försöka byta till Pythagorion när vi här på Kalimera skrev att vi bokat Votsolakia. Vi ångrade oss inte!

Besök Annas restaurang och om du går på Nostos pizzeria, hälsa från vår son som fortfarande talar lyriskt om deras pizzor!

Aina
Svara med citat
Gammal 2010-03-20, 11:58
lexias avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Aina Visa inlägg
Hej Lexia!
Tror inte vi har så många fler bilder från Votsolakia (mer än familjebilder och de är ju inte så roliga för andra att titta på ) än dem som finns i resebrevet.

Tänkte bara säga att ha inte för höga förväntningar på Votsolakia. Vi tyckte att Votsolakia var en lugn och avspänd plats med flera bra restauranger.

Som by betraktad vet jag inte om den är speciellt mysig. Den är ganska "avlång", finns inget direkt torg. Men för oss har Votsolakia en plats i hjärtat - första Greklandssemestern med familjen. Minns fortfarande att många rådde oss att försöka byta till Pythagorion när vi här på Kalimera skrev att vi bokat Votsolakia. Vi ångrade oss inte!

Besök Annas restaurang och om du går på Nostos pizzeria, hälsa från vår son som fortfarande talar lyriskt om deras pizzor!

Aina
Låter perfekt för mig det här och blir det Nostos pizzeria ska jag självklart hälsa från din son hälsn: Lena
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:47.