![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag gissar att de flesta här enbart läser de trådar som man tycker är intressanta och kul. Det gör jag!
Så därför finns det en viss risk att en del missat att det är Kalimerafest i Malmö 17:e April på Kamaki i Slottsstaden! Dvs om knappt tre veckor. Och jag tycker uppslutningen har varit lite klen ännu så länge!!! Jag saknar massor med namn med anknytning till Malmö eller Skåne. Och besökare från övriga Sverige är naturligtvis också välkomna! ![]() Här är en länk till tråden: http://www.kalimera.nu/forums/showth...513#post200513 Det är bara att hoppa in och boka sig. Om ni backar lite i tråden så hittar ni listan med deltagare där ni kan fylla på med era namn. Löser ni inte det så skriv att ni kommer så löser någon av oss andra att lägga till era namn på listan. Ursäkter som: Men jag känner ju ingen... godkänns inte. Vi har ju alla Kalimera och därmed Grekland gemensamt! Resten löser vi nog under kvällen... ![]() ![]() Så se té och få tummarna loss nu och boka er... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bravo Peter !!!
![]() Nu måste det ju sätta fart på oss festsugna Greklands tokar ![]() Eller hur ? Nu ska jag ringa dit. Ska jag då sätta mig som Birgittta 63 då ? Birgittta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja väldans bra Peter. Hoppas att det blir fler som vaknar. Vi vill ju träffa så många greklandstokar som möjligt.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ok då börjar jag ringa nu så får ni höra sen om Kamaki får ett gott skratt !
![]() Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men jag hoppas att ni som åker till Malmö får en väldigt trevlig kväll ![]() Celbe |
|
||||
|
||||
![]()
Med tanke på att jag gjort en preliminär bokning om 15-20 person i namnet Mysofix så är de nog beredda på vissa konstigheter...
![]() |
![]() |
|
|