Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-03-28, 19:50
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Reg.datum: feb 2005
Standard Upprop!

Jag gissar att de flesta här enbart läser de trådar som man tycker är intressanta och kul. Det gör jag!

Så därför finns det en viss risk att en del missat att det är Kalimerafest i Malmö 17:e April på Kamaki i Slottsstaden! Dvs om knappt tre veckor.

Och jag tycker uppslutningen har varit lite klen ännu så länge!!! Jag saknar massor med namn med anknytning till Malmö eller Skåne. Och besökare från övriga Sverige är naturligtvis också välkomna!

Här är en länk till tråden: http://www.kalimera.nu/forums/showth...513#post200513 Det är bara att hoppa in och boka sig. Om ni backar lite i tråden så hittar ni listan med deltagare där ni kan fylla på med era namn. Löser ni inte det så skriv att ni kommer så löser någon av oss andra att lägga till era namn på listan.

Ursäkter som: Men jag känner ju ingen... godkänns inte. Vi har ju alla Kalimera och därmed Grekland gemensamt! Resten löser vi nog under kvällen... Det brukar vara riktigt god stämning på dessa fester...

Så se té och få tummarna loss nu och boka er...
Svara med citat
Gammal 2010-03-28, 20:32
Birgitta63s avatar
Birgitta63 Birgitta63 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2007
Standard Sv: Upprop!

Bravo Peter !!!
Nu måste det ju sätta fart på oss festsugna Greklands tokar .
Eller hur ?
Nu ska jag ringa dit. Ska jag då sätta mig som Birgittta 63 då ?
Birgittta
Svara med citat
Gammal 2010-03-28, 20:47
Mysofixs avatar
Mysofix Mysofix är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2009

Ja väldans bra Peter. Hoppas att det blir fler som vaknar. Vi vill ju träffa så många greklandstokar som möjligt.
Svara med citat
Gammal 2010-03-28, 20:57
Peter Peter är inte uppkopplad
Banned

Citat:
Ursprungligen postat av Birgitta63 Visa inlägg
Nu ska jag ringa dit. Ska jag då sätta mig som Birgittta 63 då ?
Vilket namn du vill reservera i är ju ditt val. De accepterar säkert att vi reserverar i våra nicknamn... Om inte... Får du väl tala om vad du heter!
Svara med citat
Gammal 2010-03-28, 21:03
Birgitta63s avatar
Birgitta63 Birgitta63 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2007

Ok då börjar jag ringa nu så får ni höra sen om Kamaki får ett gott skratt !
Birgitta
Svara med citat
Gammal 2010-03-28, 22:44
Celbes avatar
Celbe Celbe är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Peter Visa inlägg
Så därför finns det en viss risk att en del missat att det är Kalimerafest i Malmö 17:e April på Kamaki i Slottsstaden! Dvs om knappt tre veckor.
Har absolut inte missat detta men har inte "yttrat" mig i tråden eftersom jag har velat fram och tillbaka vad jag skulle välja... Har nämligen en klassträff samma kväll och det är ytterst irriterade när två intressanta saker ska hända samma dag. Men efter låååångt övervägande har jag kommit fram till att Kalimera-träffen får stå tillbaka denna gång och det blir klassträffen istället. Dessutom tror jag att Kalimera-träffen kommer att återkomma betydligt oftare än klassträffen (d v s inte med 10 års mellanrum).

Men jag hoppas att ni som åker till Malmö får en väldigt trevlig kväll. Ja, jag kan säga på förhand att det får ni! Vi kommer definitivt nästa gång istället.

Celbe
Svara med citat
Gammal 2010-03-29, 08:25
Mysofixs avatar
Mysofix Mysofix är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2009

Med tanke på att jag gjort en preliminär bokning om 15-20 person i namnet Mysofix så är de nog beredda på vissa konstigheter...
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:54.