![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
En nykomlings fråga: Min man och jag har en flygstol bokad till Aten den 28/5. Har aldrig varit i Grekland tidigare. Skulle vilja ha lite info. från er "experter" vart vi ska åka när vi kommer ner? Skulle vilja komma till ex. 2 öar, hinner nog inte mera, eller? Vi stannar bara en vecka. Tacksam för alla svar vad det gäller färjor, öar och boende. MVH Kiccki |
|
|||
|
|||
![]()
Ta er till Pireus och därifrån till Eginia, Agistri och Hydra. Alla hinns med på en vecka men vill man ta det lite lugnt plockar man bort en! Ta inte bort Hydra bara :-)
EDIT; välkomen till Kalimera! |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med om att de Saroniska öarna blir bra! Poros är min favorit!
Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för tipset. Ska genast kolla in dessa platser.
Bör man boka in boende innan, eller funkar det och fixa det på plats? Har ni några bra tips om "mysiga" platser där man kan bo? Tack från en nykomling. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eller ta er till hamnen i Rafina. Den ligger bättre till från flygplatsen.
Sedan kan ni sikta in er på Andros och Tinos, eller kanske nöja er med en av dem iom att ni bara har en vecka på er. Lars |
|
||||
|
||||
![]()
Hej håller med Katitzi Poros är så mysigt.Hotell Kostis strax utanför Poros stad är fint var där ifjol i slutet av Maj kanonväder sol och lagomt varmt hälsningar Ellada
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ni behöver inte boka några hotell i förväg. Maj är fortfarande lågsäsong.
Jag slår återigen ett slag för Hydra! Försök få med den ön under er vecka! |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för alla tips. Är nu mycket intresserad av Poros.
Kan vi få några tips ytterligare på boende så är vi så tacksamma. Tänkte vi skulle boka vårt första boende hemma. Är det kanske fel? Jag tycker det är jätteroligt att gå im på nätet och läsa lite om olika öar, men har inte hittat så mycket på just Poros? Há det bra i Påsken! |
![]() |
|
|