|
|||
|
|||
hotell på paros
Vi er en familie på 5 , 2 voksne og 3 barn 4, 9 og 11 år. Er det noe som har tips til bra hotell med basseng og nærhet til strand. Vi skal vøre der i begynnelsen av juli. alle forslag mottes med takk
|
|
||||
|
||||
Sv: hotell på paros
Hotel Manos i Naoussa ligger precis vid Piperi beach. Det är ett jättefint ställe, och de har pool.
|
|
|||
|
|||
takk for tipset , fikk til svar at vi kunne få et 4 manns rom med ekstra seng til 140 euro pr natt inkludert frokost hvordan er dette. perioden vi spurte for var 26 juni til 14 juli
mvh merete |
|
||||
|
||||
Citat:
Mvh Janérik |
|
|||
|
|||
dette er selvfølgelig altfor dyrt, satser heller på å få boende på stedet, når vi kommer frem
|
|
||||
|
||||
Citat:
Mvh Janérik (lite lättad) |
|
|||
|
|||
Ja hua....det var hiskeligt dyrt! Jag tror att alla hotellägare försöker dra till lite extra nu för alla som förbokar....Boka på plats!
I Parikia den tiden finns GARANTERAT rum! Så får ni väl ta ett första natten och sen gå runt och reka på plats dan efter.... 140euro för fyrbäddsrum?? Min värdinna på Tinos tog 40-45 i högsäsong för sitt 4-bädds med egen takterass om jag minns rätt....fast utan frukost. Den tar de säkert 10 euro pp för....Laga frukost själv är mitt råd. Lissi |
|
|||
|
|||
Hej Lissi
Nu blev jag nyfiken...var på Tinos har din väninna rum och kan man hitta bilder på det? Om det blir Tinos (troligen om inte Andros) så bokar vi nog inte innan, men det är alltid bra att ha lite alternativ innan. //Martina |
|
|||
|
|||
Du kan söka på Nikoleta Rooms Tinos Grekland på Google så kommer Du till en sida med boenden på Tinos.
Vill Du se bilder på hennes boende så finns det även i mina resebrev från 2007, 2008 och 2009. Adress har Du fått i inboxen Lissi |
|
|