|
||||
|
||||
direktflyg Aten - Ikaria
Hej!
Jag har bokat flygbiljetter från Aten till Ikaria med Athens Airways i juni! Avgångstid 12.20 framme på Ikaria 13.00 Vi flög med Olympic A. förra sommaren men de flyger inte den rutten längre. Jag trodde länge att vi skulle behöva ta båten från Pireus och inte vara framme förrän sent på natten. Jag tänkte att fler kan vara intresserade av denna möjlighet. //Lena |
|
||||
|
||||
Sv: direktflyg Aten - Ikaria
Citat:
- vi skal ikke til Ikaria i år, men jeg fant SKYROS og booket hjemreisen til Athen |
|
||||
|
||||
Och jag har bokat tvärtom, d v s Ikaria - Aten den dag vi ska åka hem igen till Sverige i sommar. Kollade deras hemsida så sent som för ett par dagar sedan men då fanns det bara möjlighet att boka t o m nästa vecka. Förhoppningsvis håller Athens Airways sina tider och ändrar inte utan att tala om det, som Olympic gjorde för två år sedan. Biljetterna kostade 112,40 € för två personer. Helt ok pris, med tanke på hur skönt det är att inte behöva komma till Pireus på tillbakavägen. Pireus på utvägen är däremot en helt annan sak - då har man ju allt framför sig!
Celbe |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag älskar inte Pireus! //Lena |
|
|