Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-04-27, 13:06
elladas avatar
ellada ellada är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2009
Standard Meltemi

Hej frågar igen finns det någon som bott på meltemi i Pigadia?Läget,någorlunda fräscht ,(är livrädd för kackerlackor bott på skräck hotell i Larnaca fy de var stora som hus nåja kanske inte om hus men väl stora)Åker till Karpathos för första gången har förtått att det nog inte blir den sista.Var ifjol till Poros och Lesbos båda öarna kan rekommenderas såg på nedräknaren att det ENDAST var 85 dagar kvar Hälsningar Ellada
Svara med citat
Gammal 2010-04-27, 19:27
Masses avatar
Masse Masse är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2008
Standard Sv: Meltemi

Citat:
Ursprungligen postat av ellada Visa inlägg
Hej frågar igen finns det någon som bott på meltemi i Pigadia?Läget,någorlunda fräscht ,(är livrädd för kackerlackor bott på skräck hotell i Larnaca fy de var stora som hus nåja kanske inte om hus men väl stora)Åker till Karpathos för första gången har förtått att det nog inte blir den sista.Var ifjol till Poros och Lesbos båda öarna kan rekommenderas såg på nedräknaren att det ENDAST var 85 dagar kvar Hälsningar Ellada
Hej Ellada,

Tror knappas att man kan åka "Garanterat Kackerlacksfritt" någonstans i medlehavsländerna. Själv är jag inte särskilt skärrad av dem. Har mött dem i både Spanien, Italien o Grekland, och på de flesta standardnivåer. Man får försöka fånga dem och lyfta ut dem. Men ............. om jag vore "livrädd" för kackerlackor så skulle jag helst vara det på Karpathos. För då är man på en så underbar ö att man kan tänka....... "Kackerlacker, so what?" Jag är på Karpathos!" Mitt råd: Strunta i husdjuren och njut av en jättehärlig ö!

Trevlig resa!
Mats
Svara med citat
Gammal 2010-04-27, 22:17
elladas avatar

Tack för det. Jag vet att det är jättefjantigt att va så rädd men om de är lagomt stora så går det bra,men om det är som en stor tändsticksask och finns på morgonen i ens shorts inte kul.Nog om det,inget kan få få mej att inte besöka underbara Grekland
Svara med citat
Gammal 2010-05-04, 10:03
Niaass avatar
Niaas Niaas är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2007

Hei
Jeg bodde på Meltemi i 2006, det er helt greie leiligheter der. Så ingen kakkerlakker! :-)
Men om dere får rom mot veien, så er det ganske mye trafikkstøy!
Svara med citat
Gammal 2010-05-04, 20:37
elladas avatar

Tack för det Niaas.Trafiken gör mej inget har bott på en Mycket trafikerad gata i Rhodos till slut hörde man i av det .Däremot när man kom hem till Norrbotten var tystnaden nästan störande det var ju jätte konstigt. Längtar till Karpathos Hälsningar Ellada
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:02.