![]() |
|
||||
|
||||
![]()
suck...jag velar och velar och kan inte bestämma mig var jag vill bo.
Nån som bott på Kosmos Studios? Väljer just nu annars mellan Annas och Dream Island, kom gärna med synpunkter. Fått ungefär samma pris. Åker alltså ensam och vill rå mig själv vad gäller frukost osv. Gärna personligt ställe där man kan få lite tips osv, trevliga ägare och fräscht rum Senast redigerad av Kalimera den 2010-05-16 klockan 09:59. Anledning: Otillåten länk (se regler under FAQ) |
|
|||
|
|||
![]()
Mitt tips är Annas studios. Annas ligger uppe på höjden och har en UNDERBAR utsikt över hamnen medan Kosmos ligger mitt i centrum. Båda två har dock mycket trevliga ägare, Mike på Annas driver även bageriet i byn. Har inte bott på Kosmos men han som driver det har även en internet/bokaffär och är väldigt trevlig och hjälpsam. Om du väljer Annas så har du fri hemkörning av mat från Mikes systers affär vilket kan vara välkommet då det kostar på krafterna att kånka vatten o.dyl upp till Annas. Oavsett vilket du väljer kommer du få en väldigt lugn och rofylld semester på en en riktig pärla till ö!
Mvh Marcus & Josse |
|
||||
|
||||
![]()
Även om du inte bor på Anna studios så kör de hem maten till dej
![]() Tror nog att Cosmos kan va trevligt ägaren är jättetrevlig och glad för attt prata. Alla väljer Anna, mycket för utsikten men det finns så många andra fina ställen. Trevlig tur ![]() Pia |
|
||||
|
||||
![]()
Blir trots allt Dream Island, som ser mkt fräscht och bra ut, prioriterar att bo på stranden o hellre ha en promenad in till byn.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Annars har du ju alltid Blue Sky alldeles vid hamnen. Fräscha tvåvåningslägenheter med ac, och en balkong där man sitter och kollar på alla färjor och båtar som lägger till. Hur kul som helst - speciellt när det kommer in ett gäng amatörer som seglar år alla håll utom det rätta.
|
![]() |
|
|