|
|||
|
|||
Solsängs överdrag?
Hejsan sitter och bläddrar i taxfreekatalogen ,då det snart är dax att åka till Agii Apostolii. Ser att dom har solsängsöverdrag,kan de va nåt? Verkar vara lätt,eller har ni nåt förslag,,,förutom handduk
|
|
||||
|
||||
Sv: Solsängsöverdrag?
Jag köpte ett solsängsöverdrag ur taxfree-katalogen för några år sedan. Jag är jättenöjd. Inte minst för att det är lätt och tar liten plats. Stor skillnad mot ett badlakan. Nu tar jag bara med en duschhandduk att torka mig med efter badet. Så det kan jag rekommendera!
|
|
||||
|
||||
Sv: Solsängs överdrag?
Citat:
Malin |
|
||||
|
||||
Verkar lite överkurs.
Aina |
|
||||
|
||||
Håller med, sarong fungerar ypperligt.
//Kerstin |
|
||||
|
||||
Min lite sura kommentar kommer sig av negativa associationer till solstolsöverdrag. Hotellgäster som "paxar" solstolar vid hotellets pool med överdragen. Fast det har ju inte med överdragen att göra. En del paxar med handduk, väskor, tidningar...
Jag tror i vart fall man klarar sig bra utan solstolsöverdrag! Aina |
|
||||
|
||||
Jag tycker inte att det var en sur kommentar. Jag håller med dig, fullt ut!
|
|
||||
|
||||
Sarong är perfekt, lätt att skölja ur saltvattnet i tvättfatet på kvällen och den torkar snabbt! Badlakanet står ju nästan av sig självt efter några dagar. Åker till Tsilivi på fredag morgondå får min sarong följa med.
/L |
|
||||
|
||||
O, men de går att flytta på. Kommentarer besvaras med: Jag såg att någon hade glömt den där, så jag lämnade in den i receptionen! Alternativt förstår man inte tyska...
Karin |
|
||||
|
||||
Citat:
Irene |
|
||||
|
||||
De kan hamna farligt nära poolkanten också
// Helén |
|
||||
|
||||
Och just nu som det blåser såååå hemskt Jag har för egen del alltid trott att "solsängsöverdrag" var ett annat namn för turister //Kikh |
|
|