|
||||
|
||||
Nedräkning så det skriker om det!
Om två veckor kommer vi att ha extrem resfeber. Just nu är vi bara trötta och utmattade och längtar efter semester! Jag orkar inte ens läsa vad som skrivs på Kalimera. Tänker bara på att komma fram och sätta mig på en taverna och beställa in en grekisk sallad eller vad som helst. Jag behöver inga tips på ställen - tar vad som kommer i min väg!
Jag behöver inga väskor heller! Ingenstans att ha mina pengar, ingen karta... Bara jag kommer iväg! Nåja, vi har enats om att vi ska ha varsin väska/ryggsäck, så att den som vill ha 20 pocketböcker och bärbar dator bär detta osv. Och vi kikar på SL:s tider. Verkar som att vi kan åka kommunalt i år och hinna med flyget. Detta i och med att vi håller oss inom...(hemska ord) vintertabellen! |
|
||||
|
||||
Sv: Nedräkning så det skriker om det!
Om två veckor...om allt går enligt planerna...vaknar vi vår första morgon på Amorgos!
Aina |
|
||||
|
||||
Aina! Jag tror att resfebern redan börjat stiga.
Sista minutenresor - vår Naxosresa - har den fördelen att man inte hinner drabbas av resfeber. Men det finns febernedsättande ... Ouzo, Retsina. Vid svårare fall, Raki. Lilla sjöborren som har 93 dagar kvar. |
|
||||
|
||||
Vi har 4 dagar kvar tills flyget går från Arlanda till Aten & Pireus och sen ut till Andros i några dagar. Därefter blir det båtluff och 14 dagar senare hem från Santorini till Sverige
|
|
||||
|
||||
Vi har grillfest på jobbet i kväll. Jag ska dricka...retsina!
Aina |
|
|