|
||||
|
||||
Rhodos 20/6-4/7
Hej på er.
Finns i Rhodos stad mellan dessa datum, finns det någon eller några av er andra K-vänner som är där samtidigt? Vi kunde kanske ordna en liten K-träff? Hör av er. Irene |
|
|||
|
|||
Sv: Rhodos 20/6-4/7
Jag är ju ny i detta forum ,men jag och min dotter åker iväg den 30 juni och planerar att vara i Rhodos stad ett par dagar innan vi förmodligen
åker till Afandou, eller Tilos. Hälsningar Anki |
|
||||
|
||||
Hej på dig.
Vad kul att åtminstone någon mer ska till denna ö, i sommar. Skickar dig ett privat meddelande idag eller i morgon. Irene |
|
||||
|
||||
Åker den 30 maj och kan vinka när jag passerar Rhodos stad. Ska ner till typ Lardos, till St James hotell närmare bestämt.
Hotellet har en stor o generös poolbar om ni vill slå er i hop o hälsa på! |
|
|||
|
|||
Kom precis hem igen, men reser tillbaka i slutet av maj för att stanna ett par veckor. Sedan reser jag ner i början av juli igen och stannar då lite längre, ett par/tre månader kanske.
|
|
|||
|
|||
Citat:
Då kanske vi kan ses jag kommer ner den 15 september en vecka, ska bo på Manoussos |
|
|||
|
|||
Hej!
Vi åker ner till Rhodos för första gången någonsin sön 20.6 och tillbringar en vecka där. Vi kommer att gifta oss den 23.6 så då blir det fest i stan . Vi kommer att bo i Kallithea på sunwing. 1 vecka kvar till avfärd..... |
|
|