Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-05-26, 22:18
Kermit Kermit är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010
Standard grekisk dans

Hej var i Agia Marina, Platanias, Chania kan vi gå och se grekisk dans, vår dotter 11 år är väldigt intresserad av det (och vi med för den delen) Vi skall bo på hotell Atrion (Agia Marina) och jag vet inte om dom har någon Grekisk afton med dans (någon som vet?)
Svara med citat
Gammal 2010-05-26, 22:25
nilams avatar
nilam nilam är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: grekisk dans

Om det inte är Grekisk afton på ert hotell så finns det många hotell i området som har detta varje vecka. Marikas, som ligger på gränsen A-M - Platanias, har varje tisdag har jag för mig...Kickie vet säkert så hon får fylla i här

Malin
Svara med citat
Gammal 2010-05-27, 07:31

Ok då vet jag att det är flera hotell som har Grekisk afton vilka kan vi ju kolla när vi kommer ner tack så länge
Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 14:27
lilles avatar
lille lille är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2005

Restauranten Astrea, som ligger på toppen av bakken opp til Øvre Platanias, de bruker å ha kvelder med gresk dans. Har vært der flere ganger og da også fått veldig god mat. Nydelig utsikt også.
Svara med citat
Gammal 2010-06-02, 20:23

Restauranten Astrea, som ligger på toppen av bakken opp til Øvre Platanias, de bruker å ha kvelder med gresk dans. Har vært der flere ganger og da også fått veldig god mat. Nydelig utsikt også.

Dit hade vi ändå tänkt gå och äta så vi skall kolla upp när det är grekisk dans där, tack för tips
Svara med citat
Gammal 2010-06-13, 20:44
Kikhs avatar
Kikh Kikh är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006

Citat:
Ursprungligen postat av nilam Visa inlägg
Om det inte är Grekisk afton på ert hotell så finns det många hotell i området som har detta varje vecka. Marikas, som ligger på gränsen A-M - Platanias, har varje tisdag har jag för mig...Kickie vet säkert så hon får fylla i här Malin
Kickie skickade familjen Kermit till Galatas för en riktig grekisk afton. Hotellen har mest uppvisningar och styrd ringdans, men min lokala taverna har 100% grekisk livemusik och dans hör liksom till då. Nu har jag varit ute och nosat runt i trakterna igen

//Kikh
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:52.