|
|||
|
|||
grekisk dans
Hej var i Agia Marina, Platanias, Chania kan vi gå och se grekisk dans, vår dotter 11 år är väldigt intresserad av det (och vi med för den delen) Vi skall bo på hotell Atrion (Agia Marina) och jag vet inte om dom har någon Grekisk afton med dans (någon som vet?)
|
|
||||
|
||||
Sv: grekisk dans
Om det inte är Grekisk afton på ert hotell så finns det många hotell i området som har detta varje vecka. Marikas, som ligger på gränsen A-M - Platanias, har varje tisdag har jag för mig...Kickie vet säkert så hon får fylla i här
Malin |
|
|||
|
|||
Ok då vet jag att det är flera hotell som har Grekisk afton vilka kan vi ju kolla när vi kommer ner tack så länge
|
|
||||
|
||||
Restauranten Astrea, som ligger på toppen av bakken opp til Øvre Platanias, de bruker å ha kvelder med gresk dans. Har vært der flere ganger og da også fått veldig god mat. Nydelig utsikt også.
|
|
|||
|
|||
Restauranten Astrea, som ligger på toppen av bakken opp til Øvre Platanias, de bruker å ha kvelder med gresk dans. Har vært der flere ganger og da også fått veldig god mat. Nydelig utsikt også.
Dit hade vi ändå tänkt gå och äta så vi skall kolla upp när det är grekisk dans där, tack för tips |
|
||||
|
||||
Citat:
//Kikh |
|
|