|
|||
|
|||
Altargate
Angående ämnet vem som leder vem uppför altargången vid vigselakten ... här är ett alternativ
http://www.youtube.com/watch?v=4-94JhLEiN0 Mica |
|
||||
|
||||
Sv: Bröllop
Häftigt
|
|
|||
|
|||
Så utrolig bra!!!!
Og for en gledesekspolosjon på en dag som skal være fylt med glede. Herlig når noen velger bort de kjedelige, traurige bryllupstradisjonene og gjør noe som er bare deres! Selv presten tok jo noen dansetrinn. |
|
|||
|
|||
Helt underbart
Skrattade så jag kiknade, vilken härlig dag för alla. Vilken start på ett liv tillsammans, önskar nästan att göra om mitt eget bröllop Monica Senast redigerad av monica den 2010-06-02 klockan 13:01. |
|
||||
|
||||
Fint! Det var verkligen en ovanlig start. Kan berätta att när vår vän Mikael gifte sig med sin Elisabeth av kurdiskt urspriúng kom de dansande in i festlokalen under en båge av hennes flickvänners armar, jättefint. Men det var inte i kyrkan.
|
|
||||
|
||||
Kul! Så hade jag velat gjort på mitt bröllop.
// Helén |
|
|||
|
|||
Gu va häftigt!!!
Oj så tamt det känns, när jag tänker fyra veckor tillbaka på vår vigsel. En fredag förmiddag hos fd kommunalrådet, ute på hans gräsmatta. Men det hade samma funktion, och nästa helg blir FESTEN. Då ska det dansas!Hälsar NickeLena |
|
||||
|
||||
Fantastiskt, vad underbart härligt glad jag blir! Det vore nåt den 19e
|
|
|||
|
|||
Ja du menar för Victoria och Daniel...
De kanske behöver lite tips |
|
|||
|
|||
Min dotter gifter sig 3 juli.....Hon älskar dans så detta kanske vore något
Hon har fått länken! Lissi |
|
||||
|
||||
Kanon, ler hela tiden och sen.... ja då kommer förståss tårarna när bruden träder in. Att jag alltid ska bli så rörd! Men mysigt och annorlunda var det!
//Kerstin |
|
||||
|
||||
Den är underbar! Man blir glad av att se den! Tänk er att Daniel skulle slå en kullerbytta in i kyrkan.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=0jqk5I236DQ Oavsett så blir jag glad av del 1. Mica |
|
|