![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag är använder i stort sett bara Korres! Beställer från deras webshop. Kan inte någon som har köpt Korres i Grekland berätta lite mer? Bland annat om priser, var man hittar Korres produkter, om det finns större utbud mm? Jag har precis beställt lite produkter från webshoppen. Gissar att mycket av det behöver fyllas på strax innan vi åker till Parga, eller precis då. Är det värt att vänta tills man kommer ner?
Finns även "Kings and Queens" att få tag i? Det är ju också ett Grekiskt varumärke. Finns det på Apoteket där? Jenny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Korres får man kjøpt på apotekene. Ellers er det en egen shop på flyplassen i Aten som selger Korres-ting.
|
|
||||
|
||||
![]()
Korres produkter köper jag här på apoteket. Priserna ligger mellan 6-15€ styck, beroende på produkten. Tror nog att de billigare här nere. Solkrämer är dyrast men så dryga och bara så underbara.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oj det låter ju supertrevligt! Ska då vänta med att införskaffa mer produkter tills jag kommer ner till Grekland. Tack!
Jenny |
|
|||
|
|||
![]()
Kings and Queens som du också frågade efter finns på vanliga supermarkets och priserna är likvärdiga med Korres. Ett annat märke som jag också kan tipsa om är Apivita som också finns på apoteken.
|
![]() |
|
|