|
|||
|
|||
Astron Princess tips
Till alla som ska bo på Astron Princess eller bara är nyfikna på hotellet vill jag tipsa om Astron Princess grupp/sida på facebokk. sök bland grupper på astron princess så kommer den upp som alternativ på intressegrupp resa. Där finns kommentarer från några som bott där och en hel del bilder som gäster och hotellet har laddat upp Och ni som varit där, ladda gärna upp mer bilder från hotellet och Karpathos! Ser fantastiskt ut, själv har jag 26dagar till avresa!!
Helena |
|
|||
|
|||
Sv: Astron Princess tips
Vi kom hem från Karpathos och Astron Princess den 3 juni och har redan planer på att åka tillbaka. Ingen av oss hade varit på Karpathos tidigare men det är en underbar ö. Vi hade en juniorsvit på Astron Princess och den var jättefin. Ser ut precis som på bilderna Apollo har. Vi var mycket nöjda med både rum, städning, personal och läge (havsutsikt och nära centrum). Finns även ett litet pentry med porslin, vattenkokare, kylskåp, vattenkran/ho. Ingen spis. Allt var kanon! Det enda negativa kan vara att det ligger vid den trafikerade huvudgatan. Vi upplevde det som lite störande. (De rum som ligger mot havet/vägen) Kan tänka mig att det är ännu värre under högsäsong. Men i det stora hela hade vi en toppenresa. VI längtar redan tillbaka!!!!!
|
|
||||
|
||||
Såg att det var billiga restresor till Karpathos på torsdag Nu kliade det igen på klickarfingret
Får lugna mig lite Riitta |
|
|||
|
|||
Jag håller med dig Riitta! Man blir väldigt sugen att åka igen......
|
|
|