![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Hörde någonstans att badskor kan vara bra till 5-åringen vid badande i Achladies (Bor på Suzanna). Någon som vet? ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
När jag badade där i somras hade jag själv badskor... I brynet småstenigt, sen sand botten och ytterlígare en halvmeter ut mycket sten....
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack! Då blir det nog ett inköp av baddojor till grabben på Novairplanet ner. Vad tyckte du för övrigt om stranden/stället?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nja, inte min favvostrand direkt...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi badade där 2007.
Jag tycker stranden är bra, fast klart det finns finare. Vi hade en 1,5 åring med oss. Funka utan badskor.. |
|
|||
|
|||
![]()
Låter bra! Vi har även med oss en nybliven 1-åring i resesällskapet, så det blir nog bra.
Kan man förresten åka båttaxin till Skiathos stad med så små barn? Väderprognoserna inför nästa vecka ser lysande ut - här kommer vi! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hörde av en att det blir varmt nästa vecka!
En säker källa! Båten går utmärkt att åka med småbarn. Man kan sitta i mitten på båten. |
|
|||
|
|||
![]()
Tackar!
Just hemkommen från en 2v-resa till Skiathos och Achladies. Båttaxin var verkligen kanon för alla åldrar och badskor helt överflödiga. Hela familjen trivdes jättebra med ön och kalasvädret. ![]() |
![]() |
|
|