![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej! Nu var det ett tag sedan jag var på Rhodos....och då jag ska bo i lägenhet, undrar jag;
var hittar jag en prisvänlig större mataffär och VAR ligger den? Själv ska jag bo på västsidan i stan och har ingen bil, så gärna promenadavstånd! |
|
||||
|
||||
![]()
Du har pappou, den ligger pa 25-mars-gatan. Kommer du fran rondellen pa vest sidan sa gar du 28 Oktovrio gatan upp, folj bara den gatan upp sa kommer du dit, afferen ligger pa hoger sida.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack snälla Irsa!
Men....finns det andra, som kanske är lite mer i lågprisklass? Förr var inte Pappou så billigt - men det kan ju ha ändrats? Förmodar att det finns stora affärer fast utanför stan? (Ursäkta alla frågor :O) Hälsningar May-Louise i Blekinge (som åker om ca 10 dagar) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Nä särskilt billigt var det inte på Pappou, men billigare än super market var dom. (Men jag hörde av en att Lidl´s var dyrare än i Sverige) Irene (som lämnade underbara Rhodos imorses ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ok, då vet jag att "gamla" Pappou finns kvar iaf!
Förstår att det var tungt att lämna; men du...nu får du börja planera nästa resa! Det är ALDRIG för tidigt! :O) Tack för ditt engagemang! Hälsningar May-Louise |
![]() |
|
|