![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Åker till Grekland för första gången. Vi ska till Skiathos den 23 augusti med Apollo och bo i Megali Ammos. Undrar nu om värsta högsäsongen är över eller om vi måste räkna med att trängas på stranden/ badbussen? Tips på bra båtutflykt med chans att se delfiner och bra snorklingställe uppskattas också!
|
|
|||
|
|||
![]()
Under juli och augusti är det som mest folk... det är trångt på bussen in till stan från Koukounaries på kvällarna... På stranden får man plats men man kanske ska vara ute i god tid för att få en bra plats
![]() Rekommenderar att göra utflykten till Skopelos och Alonissos. Gör man denna utflykt med någon av utflyktsbåtarna nere i hamnen sparar men några euro jfrt med vad apollo tar. Har man tur kan man på denna utflykt se delfiner, den turen har jag dock aldrig själv haft men hoppas på mer tur i år ![]() Vilket hotell ska ni bo på? |
|
|||
|
|||
![]()
Vi ska bo i lägenhet på Mario. Enkelt, men för 2300 får man ta vad man får!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi ska också till Skiathos, Megali Ammos den 23/8. Vi ska bo på Ekaterini. Åker ni från Landvetter ?
Hoppas på fina badstränder, matställen mm på vår första tripp till Skiathos // Karin |
|
|||
|
|||
![]()
Vi flyger från Landvetter med Apollo. Vi blir grannar därnere! Första gången Grekland för mig och första gången Skiathos för min väninna. Vi tänkte bada, snorkla och plöja igenom ett gäng pocketböcker. Äta god mat och dricka lite gott vin. Vi är båda 40 så vi har lämnat det vilda partajandet bakom oss. Kanske ses vi på Landvetter.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det brukar lugna ner sig något efter 2:a veckan i Aug, trängslen på bussen kan undvikas eftersom Megalli Ammos stranden är helt ok att vara på!
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi åker också med Apollo. Kl 07:00.
Jag är 46 år o min man 50+. Tyvärr har man lämnat det vilda party livet bakom sig. Faktiskt var det ju kul också. Vår semester består av att inhämta energi o bara njuta. Hoppas vi ses annars ha en underbar semester // Karin |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej! Ser att flera ska åka ner 23/8. Vi också, men från Arlanda. Första gången på Skiathos för oss båda, ska bli jättekul =)
|
![]() |
|
|