|
|||
|
|||
Gym på Samos?
Någon som känner till om det finns något gym på Samos, då menar jag inte något hotell med en multimaskin.
|
|
||||
|
||||
Sv: Gym på Samos?
Tillåt mig tala om att på Samos finns det antastiska berget Kerki, ca 1400 meter högt. Kan bestigas från olika håll och utsikten är enorm.
|
|
||||
|
||||
Gym? Varför då? Bergsbestigning och simning rekommenderas varmt!
Aina |
|
||||
|
||||
Nu var det ju ett gym han efterfrågade. Annars hade han säkert frågat vilket berg som är bäst att bestiga.
Om gym vet jag tyvärr lite. Gick förbi ett hotell vid Potokaki-stranden som skyltade med att de hade både Spa & Gym. Om det var en multimaskin, vet jag dock inte. Tror det hette Doryssa. I Samos stad (Vathi) finns det dock gym. Gå två tvärgator upp från hamnen (där båtarna går), så hittar du det. Vet tyvärr inte namnet. Det förvånar mig inte heller om det även finns gym i Karlovassi. Good Luck! /Netwolf |
|
|||
|
|||
Tackar, fler förslag är välkomna, på gym alltså...
|
|
|||
|
|||
I Vathi har funnits gym. Några hundra meter från busstationen upp mot den gamla delen av Vathi. Vet ej om den är kvar. Tyvär vet jag inte gatuadressen. Om man frågar från turistinfo kan de säkert hjälpa. På lördag kl. 15.10 lyfter flyget igen mot Samos och Kalami.
|
|
|||
|
|||
Då ses vi på samma flyg Sitter längst fram med extra allt Fanns bara den flygstolen kvar...
|
|
|||
|
|||
Fanns faktiskt 3 större gym i Samos stad, 5 euro för engångsträning
|
|
|