![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej..
Åker till Rhodos imorgon. Behöver man ha med sig någon långärmad tröja och byxor? //Bonito |
|
||||
|
||||
![]()
Vi var i Kykladerna från början på juni, jag hade inget långärmat med och klarade mej bra ändå, tror knappast det är kallare nu än vad det var då.
Mvh Janérik |
|
|||
|
|||
![]()
skönt att höra...nån sa att det kunde bli kallt på kvällarna för att det blåste mycket...
tack för snabbt svar //Bonito |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag hade med mig en tunn bomullskofta som jag trodde jag behövde en kväll, jag höll på att rinna bort med den på, medan en bordsgranne satt och önskade sig jeans och en tjock tröja. Jag kom hem för ca en vecka sedan och det blåste rejält en del av dagarna |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Var glad du om du orkar ha kläder på dig överhuvudtaget....fast det beror ju på vad man tycker är varmt/kallt...just nu...00.08 är det 29 gr i Rethymno...räcker o blir över för mig iaf!!! Men se till att du har AC!!! Yanna Senast redigerad av Yanna den 2010-07-20 klockan 23:12. |
|
||||
|
||||
![]()
Det är ju nästan lika varmt i sommar här hemma som i Grekland men långärmat behövs oftast inte i Grekland mitt i sommaren. Den enda gången jag behövt långärmat en gång i aug var på Folegandros när vindarna var för kalla på kvällen. Men det är en smal ö och jag var på en av öns högsta punkter. Däremot är långärmat bra att packa ner vid resor i för och eftersäsong.
Eva |
![]() |
|
|