![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det finns en plats på Rodos som kallas Tafrou. Där sjunger i morgon, alltså fredag 23/7 en i Grekland välkänd sångerska Kaiti Koullia. Fri entré.
Passa på om du är på Rodos att få uppleva en helkväll med fina grekiska sånger. |
|
||||
|
||||
![]()
Monica! Vad menar du med plats? Är Tafrou en by, ett område, ett musikställe eller ...
Trots att jag varit många gånger på Rhodos , har jag aldrig hört talas om Tafrou. ![]() Är det något återkommande, tänkte om det finns något liknande i september. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det är ett område intill den stora muren, fråga dig fram!
Generelllt kan sägas att det pågår en hel massa musikevenemang och sportdito på sommaren i Grekland, men om man inte kan läsa affischer och plakat missar man ju informationen. Därför: Fråga! |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Monica, ska kolla upp det ikväll. Måste alltså ligga någonstans vid gamla stan?
|
|
||||
|
||||
![]()
Det kan inte vara vid Merkouri parken?
Åkte förbi där med det lilla röda tåget, har för mig att föraren sa att det brukar vara uppträdanden där. Irene |
|
|||
|
|||
![]()
Ja där brukar det ju vara konserter, har varit på flera stycken där.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag bor inte på Rodos, men frågade en bekant i går. Tafros betyder kanal, det fanns en sån runt ringmuren tydligen för att göra det svårare för fienderna.
Annars lär ni kunna följa ljudet från konserten... |
![]() |
|
|