Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-06-29, 10:55
Homeross avatar
Homeros Homeros är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2006
Standard Familjerum på Naxos ??

Söker prisvärt boende i slutet på augusti för familj på Naxos.
Har kollat in Spiros där jag varit förut men familjerummen ligger nu där för högt i pris tycker jag, annars är ju detta ett mycket bra ställe.
Har fått tips om familjerum/lägenhet på dels Iliovasilema samt på Irene-Pension II. Någon som nyligen bott i lägenhet här ? Vad är det för pris i slutet på augusti ?. Har ni andra bra förslag på boende för familj, mellanklasshotell, bra läge samt pool och självklart rent o fräscht !?

/Homeros
Svara med citat
Gammal 2010-06-29, 14:57
Maggan1 Maggan1 är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2006
Standard Sv: Familjerum på Naxos ??

Hej

Gillar ju Spiros precis som du, tråkigt om de blivit för dyra...vet att Apollo har ett alternativ vi tittat på en gång - Korali Garden m pool ...kanske kan vara något ? Studio Kalergis har vi blivit rekommenderade om vi skall åka till Naxos, fast pool saknas ...

Ha en skön semester i Naxos

//Maggan - som drar till Kreta i år
Svara med citat
Gammal 2010-06-30, 18:11
Martina E Martina E är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2007

Hej

Vi kom hem från Naxos i söndag och har för andra gången på två år bott i Agia Anna på Anemomilos. Vi trivs jättebra där, rent och snyggt (rätt nytt) pool och jättenära stranden.
Ha en underbar semester!

//Martina
Svara med citat
Gammal 2010-06-30, 21:54
clarafina clarafina är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2008

vad fick ni betala?
Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 10:28
Martina E Martina E är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2007

Hej hej

Vi betalade 50 euro för ett rum för fyra personer och vårt resesällskap 60 (tror jag) för två rum och fem personer.
Rummen är helt ok stora och räckte gott och väl för oss och våra tjejer som är 13 och 16.
Det priset var i juni, det är säkert lite dyrare i juli och augusti.

Hoppas at det hjälper dig

//Martina
Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 11:39
Homeross avatar

Citat:
Ursprungligen postat av Martina E Visa inlägg
Hej hej

Vi betalade 50 euro för ett rum för fyra personer och vårt resesällskap 60 (tror jag) för två rum och fem personer.
Rummen är helt ok stora och räckte gott och väl för oss och våra tjejer som är 13 och 16.
Det priset var i juni, det är säkert lite dyrare i juli och augusti.

Hoppas at det hjälper dig

//Martina
Det ser ju väldigt fräscht ut.
Hyfsat billigt var det också !
-Här är aktuell prislista från deras hemsida:

RATES IN EURO / NIGHT / UNIT
SeasonRoom type Superior Double Superior Triple Superior Quadruple Superior Apartment Studios 3 pax Studios 4 pax Studios 5 pax 2 pax Apartment
Low season 01.05 - 10.06, 29.09 - 31.10
35.00 45.00 55.00 65.00 25.00 30.00 35.00 50.00
Middle season 11.06 - 15.07, 29.08 - 20.09
45.00 55.00 75.00 85.00 35.00 40.00 45.00 70.00
High season 16.07 - 28.08
85.00 100.00 120.00 140.00 70.00 80.00 80.00 110.00
Svara med citat
Gammal 2010-07-01, 15:10
Farmer Farmer är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2010

Kan definitivt rekommendera Koulas Pension Red Lake (redlake.gr). Havsutsikt över Agios Prokopios, mycket fin pool. Jag tror de tar 70 Euro för en 2-rumslägenhet med kök i augusti.
Svara med citat
Gammal 2010-07-05, 00:57
stork stork är inte uppkopplad

kan rekommendera korali garden, rent fräscht 2 sovrum, köksdel balkong . helt ok läge- 7-8 min till torget, ngt kortare till stranden, ligger där just nu med datorn på magen , efter en dag på stranden o ngr timmar i poolen, apollo använder det till många av sina norska gäster verkar det som.

Senast redigerad av Kalimera den 2010-07-05 klockan 06:42. Anledning: Otillåten länk (se regler under FAQ)
Svara med citat
Gammal 2010-07-05, 08:51
Homeross avatar

Citat:
Ursprungligen postat av stork Visa inlägg
kan rekommendera korali garden, rent fräscht 2 sovrum, köksdel balkong . helt ok läge- 7-8 min till torget, ngt kortare till stranden, ligger där just nu med datorn på magen , efter en dag på stranden o ngr timmar i poolen, apollo använder det till många av sina norska gäster verkar det som.
Hej Stork. Bodde själv på Korali Garden när jag reste just med Apollo hit för 5 år sedan. Vad betalar du per natt för denna lägenhet ?
-Finns det förträffliga bageriet kvar på andra sidan hönsgården, på väg in mot staden ? -Deras baklava slår det mesta !!!!!!

/Homeros
Svara med citat
Gammal 2010-07-13, 00:55
MammaMia MammaMia är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2008

Hejsan,
Har just kommit hem från 2 veckor i Kykladerna, och vi bodde på Hotell Spiros. Min uppfattning är att det går att diskutera priserna där. Vi betalade 70 Euro för en två rumslägenhet (4 bäddar), och det var nu i Juli under högsäsong.
Lycka till!
Svara med citat
Gammal 2010-07-13, 11:39
Homeross avatar

Citat:
Ursprungligen postat av MammaMia Visa inlägg
Hejsan,
Har just kommit hem från 2 veckor i Kykladerna, och vi bodde på Hotell Spiros. Min uppfattning är att det går att diskutera priserna där. Vi betalade 70 Euro för en två rumslägenhet (4 bäddar), och det var nu i Juli under högsäsong.
Lycka till!
OK, det var sålunda flera lediga rum/lägenheter då förmodar jag. Är ju annars svårt att få ned priset nämnvärt annars om det är stort tryck på rummen, utbud och efterfrågan styr ju lite prisbilden.
Vad var ordinarie pris för detta rum, och var det något krav på att ni skulle stanna ett visst antal nätter ?
/Homeros
Svara med citat
Gammal 2010-07-13, 20:31
Evto Evto är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2010

Har oxå precis kommit hem efter två veckors båtluff. Vi bodde i Naxos stad i början av juli och hade en tvårumslgh. med litet pentry och ett mkt. bra badrum, betalde 40 euro för detta. Det låg nära stranden, nästan vid polisstationen, lugnt o bra. Heter Studios Maria. Ha det gott på naxos!
Svara med citat
Gammal 2010-07-20, 20:36
Mer Sol Mer Sol är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2010

Var nyss och kikade på korali garden, tyckte inte det kändes fräscht. Visst pool men ganska trist läge. De skulle ha 75 E för 2 rum och pentry med liten balkong.
Vi valde istället Panos precis vid början på Georgeous stranden. Jättefräscht och bra läge. 65 E för familjerum med extrasäng (5 bäddar), allmän takterass med bord och stolar och vidunderlig utsikt, dock ingen pool. Trevlig ägare.
Hotellet mittemot, Summer nånting verkade också jättebra.
Vill man ha pool så har ikaros hotell en jättefin gård med pool.www.ikarosstudios.com.
Svara med citat
Gammal 2010-07-24, 02:12
stork stork är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Homeros Visa inlägg
Hej Stork. Bodde själv på Korali Garden när jag reste just med Apollo hit för 5 år sedan. Vad betalar du per natt för denna lägenhet ?
-Finns det förträffliga bageriet kvar på andra sidan hönsgården, på väg in mot staden ? -Deras baklava slår det mesta !!!!!!

/Homeros

jodå bageriet finns kvar- lika gott ännu - jag betalade 50 euro/natten när jag förbokade för 8 nätter - - grannarna betalade för 5 bäddar 65/natten
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:48.