|
||||
|
||||
Sv: Tavernafrågor
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Det var bara en snabblunch kombinerad med frukost som Mikke (Mr Handyman)inte hunnit med pga alla sina åtagannden. Vi åt souvlakisticks, tazikiki och french fries med tillhörande drycker. Men det var gott. Ett engelskt par som Mikke kände och som varit där 27 gånger åt en kollosal grekisk sallad som heller inte verkade gå av för hackor. Allt väldokumenterat och kommer så småningom på hemsidan. Anita & Sten-Anders |
|
||||
|
||||
Citat:
Sedan träffade vi dem på Ängelns Liv en kväll. Mkt trevliga och kunniga om Karpathos. Om jag inte har fattat fel så är det de som gör sajten In Karpathos. Nån som vet säkert? |
|
|||
|
|||
....nja, menar du det engelska paret som alltid aker mc till TUTT(Taverna under the tree)??Frank heter snubben och den yppiga&trevliga blondin-frun som jobbar pa polisen glommer jag alltid bort vad hon heter....
Dom bor visst i Birmingham och jag tror inte att dom driver siten InKarpathos, som forresten flaggar for sig pa en husfasad vid hamnen.....Om jag minns raett, sa er det ett grekiskt par. Frank&fru aer flitiga besokare pa on och kan ofta ses pa kvallarna pa Caf'e Karpathos,daer vi xenos samlas och trostar varann....eller hakkar, eller nat annat, vad vet jag.....Har varit vaeldigt lite daer denna gang,kanske for att jag bor i andra aenden av stan, sa det blir inte att jag drar in dit pa kvaellen, utan kommer hem vid 9-tiden, duschar och sen gar jag och laegger mig med en bok eller tretton.... I morse vaknade jag ur en underbar drom av att nan korde med tryckluftsborr..... Somndrucken vacklade jag ut i fillingarna och letade efter kaellan till oljudet.....Mycket riktigt, utanfor satt Georgios pa lut och dundrade med en tocken borr....Det visade sig att huset rort sig litet och en spricka blivit foljden, sa regnvattnet som rinner laengs vaeggen kommer in i kaellaren....sa var det med det....Ingen sovmorron for mig, icke...Det var bara att dra pa sig kortisarna och sticka ut och (forsoka) jogga nan meter eller tva, nu naer jag hade publik dessutom, haha.... Lyckades ta mig upp (naestan) till fotbollsplanen,daer jag vaende och gick hem, tills jag kom inom synhall for Georgios, men han SAG mig inte, den rackarn..... Det bidde en liten lur pa stranden istaellet.... Mikke Senast redigerad av Mikke den 2005-10-18 klockan 21:03. |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin Senast redigerad av inkfish den 2005-10-18 klockan 22:37. Anledning: Otillåten länk/hemsidesreklam |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Absolut ingen aning.Var inte Vid TUTT i år |
|
||||
|
||||
Citat:
Dessutom var det ifjol |
|
||||
|
||||
Citat:
ISTA ?????????? I zoi ton angelo Senast redigerad av ciakoohler den 2005-10-18 klockan 22:15. |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|