|
|||
|
|||
Inrikesflyg i Grekland 2011
Hejsan
Ja, jag vet - ÄR tidig ute, men har hittat billiga biljetter till Aten nästa sommar - vi har ju alltid åkt charter på våra Greklandssemestrar men tänkte att vi kanske skulle "tuffa" till oss Har vi lite valmöjlighet att antingen åka vidare med båt eller ta inrikesflyget ..är det ngn av er veteraner som vet när man kan börja boka inrikesflyget för nästkommande år ? Tack på förhand //Maggan |
|
||||
|
||||
Sv: Flyg til Aten
Oj, ny blir jag nyfiken
Var, när, med vilka och hur mycket? Jag har inte varit nöjd med det jag hittat men inte alla har ju släppt biljetter ännu... |
|
||||
|
||||
Tack för svaret Maggan
|
|
|||
|
|||
En stilla undran bara; när en fråga ställs i ett inlägg som i denna tråd, varför skriver man inte ett inlägg med svaret utan skickar privata svar??
Jag skulle också gärna vilja veta hos vilket bolag trådskaparen hittat billiga flygbiljetter till Aten nästa sommar samt priset! |
|
|||
|
|||
Eftersom min fråga gällde inrikesflyget och inte priset på min flygbiljett, tyckte jag inte det var den springande punkten, därför svarade jag privat, hoppas OK !
//Maggan |
|
||||
|
||||
Det är vi säkert flera som vill
// Helén- som hittat för dryga 2000 från Landvetter till Aten med Lufthansa, inga bra flygtider till det priset dock. I år var det länge oklart vilka bolag som skulle flyga vart inrikes, har för mig att biljetterna för sommaren inte släpptes förrän i april? |
|
|||
|
|||
Samma här från CPH och jag är nyfiken på inrikesflyget
|
|
|