![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej Agge. Kul att se dig igen.
Om det fungerar är nog en fråga om hur mycket vitlök det var i Tzatzikin! Men fortsätt och ge Ouzo det i ett par dagar till så gör det nog susen... ![]() Annars kan du köpa Frontline Comp på Apoteket. Kostar lite men vad gör man inte för en katt... Även om det egentligen är grannens... Eller har ni delad vårdnad? ![]() ![]() Mina två, Ossie och Vincent, hälsar att några små bitar rökt skinka sitter inte heller fel! Det hjälper inte mot fästingar men det är GOTT!!!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Peter!
Jo jag känner till Frontline och det fick han ifjol men det vore kul med ett giftfritt alternativ. Vi har inte delad vårdnad officiellt men katter går ju sina egna vägar eller hur? Ouzo hälsar och tackar Ossie och Vincent för skinktipset. Mums! ![]() Kalinichta! Agge Jag funderar på att köpa en katt till och döpa den till Meze. Vore väl coolt att stå på trappan och yla OUZO och MEZE! Risken är att det blir invasion av hungriga grannar förståss, då inte bara katter menar jag. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja du Peter, nog är det så att det är katterna som äger oss och inte vi dom.
![]() Agge |
|
|||
|
|||
![]()
Jag funderar på att köpa en katt till och döpa den till Meze. Vore väl coolt att stå på trappan och yla OUZO och MEZE! Risken är att det blir invasion av hungriga grannar förståss, då inte bara katter menar jag.
![]() Jag vet ett par som hade två små hundar. Dena ena vit den andra svart. De hette Whiskey och Soda. De smet ut emellanåt och då stod husse på trappanoch ropade på dom! ![]() |
![]() |
|
|