![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Mitt bästa tips
![]() Ta med mandariner på flyget, saftigt och gott för små barnen och som hjälper mot öronen. Kanon! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om barnet fortfarande ammas är det bra att göra det vid start och landning. Dämpar eventuella problem med öronen.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Alvedon i förebyggande syfte innan ni lyfter.
Lena |
|
||||
|
||||
![]()
Läste någonstans att dom fick 2 plastmuggar med lite blött papper i att hålla över barnens öron vid start o landning, alltså först en mugg med blött papper i sen satte man i den andra muggen. Ska tydligen hjälpa till med att få ner lufttrycket runt öronen. Vet inte om det funkar, men kan värt att pröva.
Irene |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Eva Senast redigerad av Eva L den 2010-08-06 klockan 08:59. Anledning: tillägg |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Yepp, flygvärdinnan fixade detta åt min son när vi flög hem från Samos för några år sedan |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Irene |
|
|||
|
|||
![]()
Nu var min son äldre när detta inträffade, så han tyckte mest det var pinsamt att sitta där med vita musseöron
![]() Annars ska det finnas öronproppar på Apoteket "earplanes" som ska hjälpa -kostar en hundring - har dock inte provat. |
|
|||
|
|||
![]()
Nu var min son äldre när detta inträffade, så han tyckte mest det var pinsamt att sitta där med vita musseöron
![]() Annars ska det finnas öronproppar på Apoteket "earplanes" som ska hjälpa -kostar en hundring - har dock inte provat dem. |
![]() |
|
|