|
||||
|
||||
Tillbaka efter drygt 3 veckor
Tillbaka till den svenska sommaren med 12 grader och regn. Eller om det är en bra dag - 15 grader och mulet. Suck. I år har vi varit på Rhodos, Tilos, Amorgos och Naxos. Skriver kanske ett resebrev när vi har landat mentalt, men en liten 4-i-topp-lista kommer här:
1. Tilos (så klart efter alla år) 2. Naxos (vacker ö plus bra hotell med pool) 3. Amorgos (kall blåst, ingen omedelbar kärlek) 4. Rhodos (dyrt, turistigt och trångt) |
|
||||
|
||||
Sv: Tillbaka efter drygt 3 veckor
Skriv gärna ett resebrev. Alltid roligt att se bilder och läsa. Resor i högssäsong blir ju väldigt annorlunda och nästan lite exotiska för oss som brukar åka till Grekland i låg eller mellansäsong.
Synd att ni kom hem till dåligt väder denna sommar som leverat sol och värme mest hela tiden. Mulet har vi också här uppe i norr men varmt. Det blir säkert bättre hos er också. Den svenska sommaren har inte varit något att klaga på i år frånsett att det regnat väl lite på sina håll. Eva |
|
||||
|
||||
Även jag hoppas på resebrev (fast jag vet att det ska en del till innan man samlat ihop sig till ett...)
Eftersom jag själv är Amorgosfan skulle det vara spännande att se mer av vad ni inte gillade där, alltid kul att jämföra med sina egna erfarenheter |
|
||||
|
||||
Nu äntligen finns det ett resebrev av Pelle, Maria och Erik om våra äventyr på Rhodos, Tilos, Naxos och Amorgos. Längtar redan tillbaka - så klart-
|
|
||||
|
||||
Det var trevlig läsning Synd bara att ni fick så blåsigt på Amorgos det drar ju ner intrycket. När vi skulle ta superjetten till Amorgos så var havet alldeles stilla hela vägen
Riitta |
|
|