|
|||
|
|||
Dyrere på Karpathos?
Jeg fikk høre via bekjente at det var blitt mye dyrere på Karpathos, og mye mer turister. Kan noen av dere som har vært der i år bekrefte/avkrefte dette?
Et par som hadde vært der nå i august hadde betalt 80 euro pr. døgn for et rom som de sa ikke var spesielt bra. Selv drar vi alltid i september, og jeg regner med at mengden turister er større i august enn i september. |
|
||||
|
||||
Sv: Dyrere på Karpathos?
Nej, tvärtom! Vi var nere i månadsskiftet juni-juli och det var mycket färre turister där än något tidigare år vi har varit nere. Det var nästan smärtsamt att se alla tomma restauranger. Rumspriser vet jag inget om, men maten höll i alla fall i stort sett samma prisnivå som när vi senast var nere på Karpathos för tre år sedan.
Karin som alltid längtar ner |
|
||||
|
||||
Nyss hemkommen från Karpathos.Tyckte jag såg många tomma hotellrum,ingen trängsel på stranden,inte fulla restauranger,pratade med vår apollo värd hon sa att dom hade ungefär samma beläggning som ifjol men andra charterbolag hade märkt en stor nedgång.Priserna på maten var bra vin vatten sallad och huvudrätt omkring22-26 euro för 2 personer helt ok Hälsningar Ellada
|
|
||||
|
||||
Vilket hotell var det som var så dyr?
Riitta |
|
|||
|
|||
....min reflektion över turistmängden på Karpathos ( 8 - 15 juli) överensstämmer med Karinafp:s....Däremot har jag ingen koll på rumspriserna.
Mikke (som åker igen 12 september) |
|
|||
|
|||
Hei Riita. Jeg vet ikke hvilket hotell det var som var så dyrt. Takk til dere som har svart meg så langt.
|
|
|||
|
|||
Det var iallefall veldig mange italienere der nå, og grekerne har jo også ferie nå - så akkurat nå var prisene skrudd opp både på restauranter og hotell. I september blir det bra igjen!
|
|
|