|
|||
|
|||
Sv: 2 dagar och 20 timmar...
Jag är hemma idag från jobbet och den gulliga personalen på avd där jag vikarierat önskade mig god bättring, en härlig resa och välkommen på nytt vik, så DET känns bra...Jag har ingen feber idag men har hosta och nyser.......Jag har ju nån dag kvar innan avfärd så det känns faktiskt bättre..
Lillstrumpa, ha det så bra i Voutsalakia! Lssi-1 dag 22 timmar kvar |
|
||||
|
||||
Lissi som så gärna vill resa .....
Det var ju typiskt du skulle bli drabbad. Hoppas du nu i skrivande stund känner dig bättre. Semestra samt ej vara frisk är ingen höjdare. Mitt råd är till dig. * Vila så mkt du kan. * Drick mkt vatten *Tänk som en grek....blir det inte i dag så går det i morgon Du fixar detta Lissi ! Krya på dig samt önskar en frisk resa med många härliga dagar på Tilos. Birgitta |
|
||||
|
||||
Hoppas ni alla sjuka kryar på er snart och kan njuta av er resa
ta med er myggrollon för här har vi i år elaka mygg med virus!! |
|
|||
|
|||
Citat:
fläderblomms dricka har alltid fungerat för mig bäst när den är hemma gjord |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Hoppas att du har piggnat till nu Lissi .. och övriga lite krassliga.. så att du/ni får en bra nerresa. För väl på plats blir du absolut frisk igen.. nere i solen och värmen..
Jag sitter här och känner mig lite frusen i höstkylan. |
|
|||
|
|||
Lite piggare är jag men har skrällhosta som är allt annat än behaglig
Men i morgon åker vi till Skåne där vi ska sova över till onsdag då jag vid pass 5.30 ska ta tåget till Kastrup. Det mesta är nedpackat och allt rymdes i min lilla väska. Sol, värme, bad och en kall Mythos gör nog susen Jag hoppas komma hem som en ny människa så jag är pigg den 29:e då det är dags för nästa Greklandstripp Lissi |
|
||||
|
||||
Jisses Lissi.. har du klippkort ner dit..
|
|
|||
|
|||
Ha en riktigt skön resa till ditt älskade Tinos och hoppas hostan skall ge med sig
//Maggan |
|
||||
|
||||
Oj, oj, vilken otur att du har blivit dålig Lissi!
Hoppas precis som alla andra här ovan att du kryar på dig och att du får en riktigt härlig resa trots hostan!!!! Hoppas att även Birgitta kryar på sig i god tid innan sin resa! Carina Senast redigerad av CarinaN den 2010-08-31 klockan 19:06. |
|
||||
|
||||
Lissi, ha en god morgontur till ditt älskade Tinos.
Jag ligger fortfarande kvar på lyxpanget (infektionskliniken på Norrlands Universitetssjukhus). Eget rum, egen utgång till gräsmatta, Frukost, lunch, middag, mellanmål och kvälllsfika samt enorm omvårdnad av trevliga och glada människor för priset av 80 kronor dygnet. Men jag får nog åka hem imorgon Birgitta |
|
||||
|
||||
Härligt Lissi kom iväg och du får åka hem
Riitta |
|
||||
|
||||
Da håper jeg formen stadig er stigende, Lissi
- og ønsker deg KALO TAXIDI og ei herlig uke på Tinos - vi sees ! Kari - med en nedteller som viser 1 dag og 10 timer..... |
|
||||
|
||||
Hoppas att du kom iväg, frisk och full av förväntan!
Planet har väl landat nu och du är säkert på väg till Rafina och vidare med Sea Jet till Tinos inom ett par timmar. NJUUUT nu allt vad du kan, Lissi! |
|
|||
|
|||
När du läser detta Lissi så är du redan nere i Grekland eller på väldigt god vägJag hoppas att du får en supertrevlig vistelse på din favvo-ö
K |
|
||||
|
||||
Ha det så skönt!
Hälsningar Stinab |
|
||||
|
||||
Hoppas att du redan är på ditt älskade Tinos och har det BRA!!
Katitzi |
|
||||
|
||||
Kan meddela att Lissi har det SÅÅ bra på Tinos! Fick sms vid lunchtid idag... då låg hon och njöt på stranden .
Ha det fortsatt härligt Lissi!!!! Carina |
|
|