|
|||
|
|||
Patmos nästa
Återigen är det dags att byta ut en 9: mot en 0:a i sin ålder
Precis som förra gången så väljer jag att göra det i Grekland....En bra och vilsam tradition. 1 dag och 12 timmar kvar, men vi mjukstartar med en dag i Göteborg så vi startar i morgon bitti... Ingen dator med och denna gång blir det charter med hela paketet dvs mat på flyget, transfer och dubbelrum med frukost. Ska det vara ledigt så ska det! Vädret kan vi inte påverka men det ser hyfsat stabilt ut enligt makens vädersida som INTE är yr.no. Nu är det bara packningen kvar och denna gång blir det en väska som ska checkas in då vi ska ha lite finkläder med och ett par extra skor, då räcker inte kabinväskan.. Hösten har ju verkligen kommit till Kalmar idag, 11 grader, duggregn och halv storm så det blir härligt med lite varmare väder. Det ska bli jättekul att återse Patmos igen och vad jag förstått så blir det en övernattning i Pythagorion på väg hem. Jättekul då det är 18 år sen sist. Lissi |
|
||||
|
||||
Sv: Patmos nästa
Ha det så jättegott Själv har jag 46 dagar kvar
Riitta |
|
||||
|
||||
Önskar dig en trevlig resa och ett fint och minnesvärt födelsedagsfirande, Lissi!
Och GRATTIS i förskott! Yanna |
|
||||
|
||||
GRATTIS i förväg Lissi!
Hoppas att du får en riktigt trevlig födelsedag och en jätteskön resa. Ha det gott! Mats |
|
||||
|
||||
Ønsker dere en kjempedeilig uke på Patmos, Lissi
|
|
|||
|
|||