Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Kalimerahörnor > Monica Pizanias hörna

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-11-13, 15:59
Monica Ps avatar
Monica P Monica P är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2007
Standard Sista traskandet

Nu drar jag ut på ännu en vända i kvarteren med min väska med informationsskrift och valsedlar. Slutspurt, för i morgon är det val i alla kommuner vars kandidat till borgmästarplatsen inte kom upp till 50 %

Vi hade ett våldsamt regn-och-åskväder i går, men tre timmars strömavbrott, så det blev inga sista tal på torget. Lika bra det, här råder en viss övermättnad nu. Anhängarna till "min" kandidat mobiliserar, för det blev en chock att "DD" dök upp, man hade aldrig ens i fantasin väntat sig att denne man, allmänt ganska illa sedd, skulle ta ledningen. Han har spelat på känslosträngar om löften att råda bot på arbetslöshet och utvandring och narkotikaproblem och jag vet inte vad. "Vår" gubbe "GR" har hållit sig till den beska sanningen att det inte går att lösa problemen så lätt.

"JG" som blev trea i första omgången lär stödja oss, liksom en majoritet av hans anhängare.

Morgondagen blir en lång och seg historia....
Svara med citat
Gammal 2010-11-13, 16:10
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Sista traskandet

Lycka till!! Ska hålla tummarna och skåla för Dig och Dina partikamrater i kväll på Kalimeraträffen i Kalmar

Lissi
Svara med citat
Gammal 2010-11-13, 18:49
jan c jan c är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2005
Standard Sv: Sista traskandet

Lycka till kanske blir det en kvinnlig borgmästare om några år
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 02:09.