![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har läst inläggen ang. reseledarnas bloggar och måste få säga mitt.
Jag vet att dessa två reseledare är proffsiga, sociala och väldigt ansvarsfulla när det gäller deras jobb som reseledare. Vad de gör på sin fritid är väl ändå deras ensak även om de dricker shots och dansar på bardisken. I fråga om deras lätta halvnakna klädsel, so what. Det är fina tjejer med mycket bra klädsmak, det är sommar och varmt, klänningar, linnen, shorts och korta kjolar har väl ändå alla unga tjejer i sommarvärmen. Det är väl ändå deras ensak hur de klär sig, tror inte ni som har något emot detta har tjocka höghalsade tröjjor och långa varma byxor på er sommartid. Bikini använder de endast på fritid och strand. ortsbefolkningen är nog mer bestörta över turister som kommer och svinar ner, gapar, gormar och super än de är över dessa söta rara tjejer. De har förövrigt blivit mycket goda vänner med de flesta som bor på orten och de är högt respekterade och omtyckta av dessa. Jag själv jobbar inom ett serviceyrke som några av er som uttalar sig här och jag tror inte ett skit på att ni aldrig träffat på nån förälder eller brukares anhörig när ni varit ute och festat. Ska vi isolera oss helt på fritiden, vår egen tid, bara för att vi jobbar i ett serviceyrke???? Skulle aldrig falla mig in. Ingen arbetsgivare har något som helst att säga till om vad jag gör eller hur jag gör det på min fritid. Blogg eller inte så väljer man själv vad som skrivs där, så länge man inte skadar någon annan... Dessa två tjejer sköter sitt arbete fläckfritt, de är ALDRIG onyktra eller otrevliga på sitt arbete. När de har service så tar de alltid det lugnt ute på barerna, vad de sen gör på sina kvällar före lediga dagar har inte någon med att göra. Nä skaffa er ett eget liv, sluta vara avundsjuka och klanka ner på dessa unga tjejer som gör något av sitt liv. ![]() Låt dessa tjejer leva sitt liv som de vill så länge det inte skadar någon annan. |
|
|