|
|||
|
|||
Resa bokad =)
Sommarens resa 2011 är bokad till samos nu Har man ngt att se fram emot UNDERBART!
Vi ska ha All inclusive denna gången och testa!! tänkte de kan vara skönt att slippa bry sej om ngt utan bara gå och sätta sej vid dukat bord |
|
||||
|
||||
Sv: Resa bokad =)
Grattis! Julen är räddad.
|
|
||||
|
||||
Citat:
MEN det skulle vara intressant att se en "all-inclusive-diskussion" här inne. För min del så; Jag bryr mej inte speciellt mycket när jag reser obokat utan bokat rum och utan att veta var jag ska äta å dricka ikväll... Däremot skulle jag vara väldigt bekymrad om jag visste VAR jag skulle bo och VAR jag skulle äta och VAD jag skulle äta flera dagar på raken. Och om jag skulle råka hamna på samma all-inclusive-hotell som 5 ryska charterplan så skulle jag hellre stanna på Arlandia hotell i Märsta i tre veckor. Men det är jag det! Missförstå mej rätt |
|
||||
|
||||
Ni kommer att få det underbart på Samos. Var själv där i september och njöt var minut.
RAN |
|
|||
|
|||
Vi var på Samos i oktober och hade 2 fina dagar där på väg hem från Patmos.
Samos är otroligt vackert. Hyr bil och åk runt. Missa inte alla små byar uppe i bergen, bla Manolates. Lissi |
|
|||
|
|||
Para poli vi har en dotter på 3 år och känner att det är skönt med all mat,glass,dryck klart varje dag!
Vill man så kan man ju gå ut och äta ngn kväll/lunch också Tycker det ska bli himla skönt!! |
|
|||
|
|||
vi ska bo på cambos Village
|
|
|||
|
|||
Låter helt underbart Veruscka!
Det kommer bli jättekul för din lilla dotter! Hälsningar Pyttan |
|
|||
|
|||
ja jag hoppas det!! Vi var på Kefalonia när hon var 1 år. toppen fint där aldrig varit på Samos så det ska bli spännande. Min syster hade tydligen varit på samma hotell och allt på samos och sa att det var underbart
|
|
||||
|
||||
Citat:
Ett tips bara; lär dottern i tid att trixa lite själv på resorna, och hon kommer att bli duktigt intresserad att upptäcka världen när gymnasietiden kommer. /Anders, med två döttrar som både jobbat, praktiserat och luffat runt både här och där, och är på väg... |
|
|||
|
|||
hade vi inte barn skulle vi inte heller åka ai men nu känns det rätt Kanske inte alls gillar det vi får se =)
|
|
|