![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Var på St James både 2008 och 2009. Underbart hotell! Väldigt trevlig stämning och man känner sig snabbt hemma där. Läget precis vid stranden är fantastiskt.
En del kvällar kan det vara ordentligt med "håll-i-gång" på Elvita med bla. karaoke. Poolen på Elvita är större och det är som någon nämnt mer barn där. Första året vi var där bodde det mycket Engelsmän på Elvita vill jag minnas. Vi fick mycket bra service när vi ville hyra bil, vi pratade med mannen i receptionen, fick en broschyr med valbara bilar och sen var det bara att säga till honom så fixade han så att bilen stod utanför hotellet när vi ville åka iväg ![]() Förstår verkligen inte varför någon hade klagomål på städningen, för båda åren vi varit där har det varit superbra! ![]() Själva Lothiarika är inget att hänga i julgranen, endast en handfull restauranger och några affärer, även en biluthyrare tror jag. Rekommenderar en promenad upp till Lardos! Även mannen i receptionen på St James rekommenderade att man gick upp dit. Sen är det ju även ganska smidigt att ta bussen till Lindos. En ganska mysigt men väldigt turistig stad! Rekommenderar inte heller att man åker dit mitt på dagen en varm dag, och ifall man skulle göra det så bör man ta med badkläder eftersom det finns en väldigt fin strand där! |
![]() |
|
|