|
|||
|
|||
Hotell Spiros
Hej!
Funderar på att resa till Parga i sommar och har tittat på hotell Spiros. Är det någon som vet något om det hotellet? Ok standard? Ok städning? Det ser ut att ligga lugnt och stilla i olivlunden. Mvh soldyrkarna |
|
|||
|
|||
Sv: Hotell Spiros
Finns det ingen som vet något om lägenhetshotell Spiros!!!
Mvh soldyrkarna |
|
|||
|
|||
Hej,
Vi hyrde på Spiros 2009. Trevliga ägare, städning ok. Det ligger högst upp så ni får motion när ni ska hem ifrån strand o resturang. OBS! Glöm inte ficklampa, det är lite si och så med belysning. Hälsning Bengt |
|
|||
|
|||
Tack för svar!!!
Hur lång tid tar det på ett ungefär att gå från hamnen? Skulle ni boka det hotellet igen eller har ni något annat tips? Vi vill ha lägenhet, helst ingen pool (havet finns ju!) Mvh Lars o Anita |
|
|||
|
|||
Hej igen,
Det tar ca 10 min från hamnen. Jag skulle kunna tänka mig att boka igen, men man letar ju alltid efter det bästa. Vi har bara varit i Parga två gånger så vi har inte så stor erfarenhet vad det bästa finns. Mina tips är om ni hinner: Ön Paxos, Klosterna i Meteora och Zagoria ravinen. Vi åkte med lokal guid till Meteora och Zagoria, kan jag rekommendera. Det går en båt ifrån Parga till Paxos, där hyrde vi lägenhet ett par dagar. Bengt |
|
|||
|
|||
Tack för svar och tips!!
Hälsn Lars o Anita |
|
|