![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Ska du resa till Grekland i år? | |||
Ja, jag har redan bokat. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
162 | 65.59% |
Ja, jag ska boka senare. |
54 | 21.86% |
Nej. |
10 | 4.05% |
Vet inte. |
14 | 5.67% |
Jag bor i Grekland. |
7 | 2.83% |
Antal röster: 247. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi har bokat. Det blir Skopelos/Alonissos maj/juni.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
VÄLDIGT osäkert i år
![]() Irene |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har bokat! Två veckor till Thassos - det ska bli underbart
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, årets första Greklandsresa är bokad idag. Hittade biljetter med SAS Göteborg-Aten t.o.r till ett ganska bra pris - 2085:-/pp.
![]() Får se vad vi bestämmer oss för. Planerar också en resa senare i höst men den bokningen får vänta lite. |
|
|||
|
|||
![]()
Bokade tidigt (oktober eller november) eftersom vi är så många som ska åka denna gång - 13 vuxna och 6 barn till Naxos månadsskiftet maj/juni!
|
|
|||
|
|||
![]()
Bokat resa till sept/okt nästa år. Bra pris med Apollo till Samos och hem från Kos med SAS/Olympic Airways. Hoppas också på ö-luff i Kykladerna till försommaren!
Anne |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Själv har maken och jag bokat en resa över andra halvan av april till Tinos där vi ska fira grekisk påsk. Då har även en av sönerna med familj anlänt för att vara sista veckan med oss så åker vi hem med samma flyg. Det ska bli HÄRLIGT! I höst hoppas jag på olivplockarvecka någonstans, helst på Tinos förstås. Lissi Senast redigerad av Lissi den 2011-01-10 klockan 12:24. Anledning: Tillägg |
|
||||
|
||||
![]()
Har bokat två resor till Aten en på 1 vecka 28/5-4/6 och en på 4 veckor 9/7-6/8. Det är klart så blir det en Olivplockarresa i november
![]() Lolis |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Konstigt nog har jag inte börjat fundera på saken alls ännu
![]() ![]() ![]() Lite börjar det nog dra i Kalymnostarmen ![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, lugnet vilar över årets Greklandsbehov - eller nåt!
![]() En flygstol t&r för mig själv över påsklovet till Kreta. ![]() Två flygstolar t&r till Aten 22/6-6/7 för maken o mig. ![]() ![]() På hösten går det lättare för mig att inte åka till Grekland. ![]() Ha de' ![]() Sheila |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men iår blir det nog ingen resa ialla fall pga personliga orsaker, men nästa år så ska jag iväg har jag bestämt. "om gud vill o bröten håller" som min pappa jämt sa ![]() Men det låter underbart för er som ska iväg, hoppas få läsa lite resebrev från er. Irene |
|
||||
|
||||
![]()
Hjälp!! Nu har jag tagit det första steget, sen får vi se hur det blir med det övriga. Resa bokad till Aten den 23 juni, hem från Aten den 10 augusti. Bara jag.
![]() ![]() Karin som alltid längtar ner |
|
||||
|
||||
![]()
Du får väl bo hos "tanten" ni bodde för några år sedan
![]() ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Och sen tillkommer den "lilla" frågan om pengar.... ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har idag betalat flygstolar arlanda-aten 26/5-18/6. Betalade 3200 kr t/r vilket blev billigare än resan vi gjorde i september. En restresa blir det nog i september oxå men då troligtvis en charter.
I mars ska vi ta en sista minuten för att få lite värme i förhållande till denna vinter men önskar det var värme så det kunde bli i grekland istället. |
|
||||
|
||||
![]()
Här är det också bokat nu! Känns så bra, hade länge siktat på att flyga till Santorini, men nej, så blev det ju inte alls. För det blev flyg Helsingors-Aten i stället och nu skall jag börja tänka i nya banor. Känns väldigt roligt att få planera. I juni bär det av.
/ Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jaha, så var nästa bokning gjord. Flygstolar till Karpathos för Fred med dotter Emma, de kommer ner den 30 juni och stannar i tre veckor. Sen får vi se vad som händer.
![]() Karin som ser ut att få så gott som hela sommarlovet på Karpathos ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
10:e juni kl. 05.55 via Athen till Samos till "sommarstugan". 27:e juni från Samos till Athen, och 30:e juni från Athen tillbaka till Arlanda och vidare till Åland. Före detta skall vi hinna med 2 orienteringsresor till Spanien under våren.
|
|
||||
|
||||
![]()
flyg ,, köpenhamn-munchen-aten t&r 3400 sek för två 18/7 till3/8 helt ok
![]() |
![]() |
|
|