Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2010-10-28, 10:46
maral54 maral54 är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010
Standard Gorgina and sofia

Hej
Är det någon som har bott på gorgina and sofia. Funderar på om vekligen extrasängen är en tältsäng, inte rolgt för en tonåring att sova i den kanske
Svara med citat
Gammal 2010-11-22, 22:20
Lise-Lotte Lise-Lotte är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2008
Standard Sv: Gorgina and sofia

Hej!

Vi har bott på G & S ett par gånger och det är ett trevligt hotell. Jag vet faktiskt inte med säkerhet hur det är med extrasäng, men det jag funderar över är hur kul det är för en tonåring att bo i Lefkos. Lefkos är en otroligt trevlig och vänlig by med ett antal trevliga tavernor. Men efter ca 23.00 är det mycket lugnt. Det mesta vi har varit med om när det gäller nattliv är de sena kvällsmatcherna under fotbolls-VM i somras. Vill ni ändå välja Lefkos tycker jag ni skall ringa Sotiris och fråga om extrasängen. Ni hittar hans telefonnummer om ni googlar på hotellets namn + Lefkos.
Svara med citat
Gammal 2011-01-17, 12:18
nickelena nickelena är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2009
Standard Sv: Gorgina and sofia

Hejsan.
Vi har bott där en vecka 2007. Jag tror faktiskt att det var en tältsäng som extrabädd, men är inte helt hundra. Eftersom vår son då var 4 år sov han ändå mellan oss. Han blev förövrigt uppvaktad av städerskan, eftersom hans födelsedag inträffade när vi var där. Både tårta, sång och present. Helt fantastiskt!!!
Lefkos är supermysigt, tyckte vi. MEN jag tror precis som föregående inlägg att en tonåring inte uppskattar lugnet på samma vis.
Bra att veta:
När vi var där fanns endast två matställen som tog betalkort. Inte nån av de få minimarkets, inte heller någon "bankomat" fanns. Men sånt kan ju ha ändrats.
Lycka till!
Lena
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:38.