![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Som de flesta har noterat har forumet varit stängt ett tag. Orsaken var problem med en server. Jag har beställt en ny server som kommer innebära bättre prestanda. För att undvika att den nuvarande servern går ner igen har jag tillfälligt stängt av sökfunktionen, och att ladda upp egna bilder. Fungerar allt som det ska de närmaste dagarna aktivverar jag funktionerna igen.
Välkomna kära forumläsare! ![]() Janne |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt!!
Har saknat forumet - riktigt mycket! ![]() ![]() Lena |
|
|||
|
|||
![]()
Tur att du har fått snurr på servern! Kul att forumet är på fötter igen!
|
|
|||
|
|||
![]()
Konstigt vilken vanemänniska man är, jag kollar alltid i forumet varje dag det första jag gör när jag har startar datorn. Vad tomt det har känts när jag inte har kunnat läsa i forumet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Va skönt att Kalimera är tillbaka!
![]() Det har kännts tomt, som om en kär vän har försvunnit. Under senaste veckan har man surfat planlöst på nätet och besökt obskyra siter som reseguiden, kanarieforum, facebook m fl ![]() ![]() Inget går upp mot Kalimera! /Netwolf ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Haha, håller med! Fast kanarieforum har jag inte hittat till... ![]() Karin som har "sommarstugan" ordnad! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jiho!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt att få träffa alla igen ... har saknat er!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas att den nya servern kommer att fungera bra. Härligt att forumet är igång igen. Tack till dig, Janne, för att du gör allt för att hålla igång det här forumet!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Forfærdeligt at undvære Kalimera i flere dage. Man kender sig jo fuldstændig hjemløs.
I panik har jeg surfet rundt på nettet og hittede til sidst et forum om Samos, hvor det sidste indlæg var fra 2009... Håber at Kalimera kører stabilt igen. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Snyggt!!!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
ÅÅÅÅÅHH så skönt! Kalimera och forumet är helt klart beroendeframkallande, det märkte vi dom här dagarna. Skönt att kunna ta del av allt trevligt som skrivs igen
![]() ![]() Siw o Lena ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det kändes tomt utan Kalimera. Utan vill man inte vara, utan Kalimera kan man inte sig klara!
/ Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Men visst är det bökigare att hitta inläggen nu? Men det får vi stå ut med ett tag.... Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Savnet...................