![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kontonumret önskas även här
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag ska sprida din önskan om bidrag till mina närmaste idag och hoppas de också vill sätta in en slant.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Tack myssa, Lissi och Abi! Vad glad jag blir! Har skickat numret till er inbox.
Tack till dig också Eva för att du sprider det vidare. Underbart! |
|
||||
|
||||
![]()
I morgon åker jag!
Vet inte vad jag hinner i morgon, så jag vill redan nu än en gång tacka er som bidragit och berätta att jag har fått en fantastisk respons och fått mycket mer pengar än jag vågade hoppas. Det kommer att räcka både till frakten och till strömmen. In i det sista hoppas jag att jag trots allt får checka in utan extra kostnad så att pengarna kan användas direkt till barnen. Håll tummarna! |
|
|||
|
|||
![]()
Det vore ju fantastiskt!!!! Hoppas SAS ser godheten i detta....
HA det underbart! Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag flyger med Ethiopian, och har fått ett mejlsvar från deras "Customer Relations Team" där de skriver: "As an African airline, we appreciate the fact that you are working for the development of Kenyan children..." och sedan att min fråga skickats vidare till chefen för Public Relations för beslut. Kommer det inget svar innan jag är på Arlanda, försöker jag så klart med personalen där. Bara att hoppas, som sagt. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
TACK för alla hälsningar, här och på andra sätt!
Jag skrev ett sista inlägg innan jag åker, i bloggen i går kväll. www.bzicckamulu.blogspot.com Ha det gott alla! Och trevlig resa till er som ska till Grekland till påsk! Elisabet |
|
||||
|
||||
![]()
Lycka till och hoppas din resa går bra. Packningen låter övermäktig så jag hoppas du har bra bärhjälp. Vad roligt att höra att insamlingen gått så bra.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Sitter nu pa flygplatsen i Addis och v"ntar pa n"sta flyg som tar mig till Nairobi. Jag hade sju (!) s"ckar med kl"der och annat till barnen. Alla jag pratade med sa att "om jag fick best"mma skulle du fa ta dem utan kostnad, men..." Jag betalade 6200. Surt, "ven om jag hade ju fatt pengar till det.
Jag hade god b"rhj"lp, och hoppas fa det ocksa i Nairobi om nagra timmar n"r jag ska ta mig fran bagagebandet genom pass- och s"kerhetskontroll och tull. N"r jag v"l kommit ut i ankomsthallen v"ntar picup och chauffor, sa da "r det lugnt. |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag fixat bredband och lagt in större delen av veckans dagboksanteckningar i bloggen. www.bzicckamulu.blogspot.com
Jag har också ett kenyansk mobilnummer. Skicka gärna trevliga sms ![]() +254729745621 Skriv vem du är, även om du vet att jag har ditt nummer, för större delen av min telefonbok ligger i det andra simkortet. |
![]() |
|
|