|
||||
|
||||
Sv: Kalymnos maj 2011
Citat:
Härligt! Blir du på Kalymnos länge? Vi kommer, både Ingwor och jag, Inger och en vännina till till henne. Det är och har varit så svinkallt länge nu, så nu längtar jag efter värme. Och då är ju nästan hela vintern kvar! Ses i senare delen av maj! /Eva |
|
||||
|
||||
Vi reiser nedover 8. mai via Rhodos. Det er godt å ha noe å se frem i mot når det er - 17.
Astri |
|
|||
|
|||
Det blir nok påsken på Kalymnos tenker jeg. Den er på samme tid som den norske og ganske sen i år. Det blir sommer på Kalymnos også selvsagt.
|
|
|||
|
|||
Hei! Jeg blir noen måneder. Tar en liten tur til Norge i løpet av sommeren. Reiser vel hjem i slutten av oktober. Torbjørn kommer noen uker han også da!! Hils alle damene.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Ha det så gott i jul och nyår så ses vi framöver! Kram! /Eva |
|
|||
|
|||
Citat:
Nå er vinteren endelig ferdig for denne gang!!! Ihvertfall nesten. Noen flekker med snø er det fortsatt , men det nærmer seg mai!! Jeg og Torbjørn reiser til Kalymnos om ca. 4 dager. Vi sees på Babis i mai. Ikke lenge til nå! Hils Ingwor og Inger og andre jeg kjenner. GOD PÅSKE! Jorunn |
|
||||
|
||||
Citat:
Ha en härlig resa ner! Och Glad Påsk till er också! Vi kommer till Babis (Agelika) tidigare än vad vi räknat med, planet går från Arlanda redan 07.10 på fredag morgon den 20 maj, så vi "tjänar" en halv dag och en hel kväll! Bara det är lycka! Vi ses! /Eva |
|
|