Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-02-27, 10:18
liner liner är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2006
Standard Mitsos webcam

Tittade precis in på en av mina favoritrestaurangers webcam, Mitsos i Agia Marina. Brr... Det såg både kallt och blåsigt ut, fascinerande att se stranden och havet i ett annat väder än vad man är van.
Snart bara tre månader tills vi åker tillbaka...
Hoppas tiden tills dess går fort.
Svara med citat
Gammal 2011-02-27, 11:05
Birgitta63s avatar
Birgitta63 Birgitta63 är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2007
Standard Sv: Mitsos webcam

Citat:
Ursprungligen postat av liner Visa inlägg
Tittade precis in på en av mina favoritrestaurangers webcam, Mitsos i Agia Marina. Brr... Det såg både kallt och blåsigt ut, fascinerande att se stranden och havet i ett annat väder än vad man är van.
Snart bara tre månader tills vi åker tillbaka...
Hoppas tiden tills dess går fort.
Hej!
Minns så väl att jag tittade på just Mitsos webcam var dag i nästan ett år innan. Vi hade bokat resa ett år innan för att fira min man, han fyllde 50 år där nere. Men den dagen insjunkna han så vi skickade ett sms så dem strök vårt bord.
Visst va de roligt titta på webcam dag som kväll, såg så fint ut men stranden nedanför var ju så liten. Men förstår dig helt och hållit din känsla efter få åka dit.
Trevlig resa .
Birgitta
Svara med citat
Gammal 2011-03-02, 13:06

Men vad tråkigt att bli sjuk så där nära inpå. Hoppas att ni kom dit ändå vid nåt annan tillfälle.
Här är websidan. www.mitsosrestaurant.com
Det är så härligt att gå in och titta lite närmare inpå man ska åka och se hur varmt och skönt de har det. En kompis till mig gick t o m dit och vinkade en gång, smsade att jag skulle gå in på hemsidan och så stod hon där.
Svara med citat
Gammal 2011-03-02, 20:08
Maho69 Maho69 är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2011

Att gå och vänta och drömma om sin semester är verkligen en del av tjusningen. Jag kollar också lite då och då på deras webcam, och längtar till våran semester. Nu är det 115 dagar kvar
Svara med citat
Gammal 2011-04-24, 09:12
storkis storkis är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2009

Jag har nu varit inne och kollat en del filmsnuttar. Det verkar ju jättetrevligt där. Vi åker till Kambos village i Agia Marina den 18 juni och måste självklart besöka den resturangen.
Svara med citat
Gammal 2011-04-25, 21:00

Citat:
Ursprungligen postat av storkis Visa inlägg
Jag har nu varit inne och kollat en del filmsnuttar. Det verkar ju jättetrevligt där. Vi åker till Kambos village i Agia Marina den 18 juni och måste självklart besöka den resturangen.
Ja, det är en otroligt trevlig restaurang.Har hittills inte träffat någon som har blivit besviken på maten och servicen där. Sen har den ett kanonläge precis vid stranden och med en sagolik solnedgång. ´
Kollade precis på kameran och nu verkar de ha öppnat för säsongen.
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 14:09.